sobota, 22 lutego 2014

Jestem punktualna :)

Wprawdzie codziennie trudno mi ze wszystkim zdążyć, ale staram się wypełnić zadania które sobie wcześniej wyznaczyłam. Nie obejdzie się bez wykonywania czynności z zegarkiem na ręce. Jeśli mowa o zegarkach chciałam wam dziś zaprezentować taki oto czasomierz, który otrzymałam od firmy D&S. Na pierwszy rzut oka, model bardzo mi się spodobał, ciekawa jestem również waszych opinii na jego temat.


O firmie:
Firma D&S jest rodzinną inicjatywą, która powstała w 2011 roku, lecz nasze doświadczenie w handlu internetowym sięga ponad 10 lat. Obecnie prowadzimy sprzedaż w systemie internetowym jak i stacjonarnym. Naszym celem jest dostarczenie Państwu jak najlepszych jakościowo produktów w najniższych możliwych cenach, dzięki współpracy z największymi importerami w UE.
W ofercie posiadamy:
Zegarki damskie, zegarki męskie, biżuterię sztuczną, biżuterię Japan Style, srebro, portfele, bransoletki, naszyjniki, wisiorki, biżuterię z kamieni naturalnych, biżuterię pozłacaną, biżuterię posrebrzaną.
Każdy produkt do naszych sklepów stacjonarnych jak i internetowych wybieramy osobiście, dzięki temu mamy możliwość wybrania najlepszych jakościowo produktów. Dzięki duszy artystycznej naszej damskiej połowy zespołu wierzymy, że produkty które oferujemy urzekną Państwa tak samo jak urzekły nas. Z stąd powstało nasze hasło "Dzielimy się pasją do piękna". 









Wymiary:
Koperta - średnica: 40 mm, grubość: 8 mm, materiał: stal nierdzewna
Pasek - szerokość: 20 mm, długość ok. 24 cm, materiał: skóra
Cena: 23.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Od czasów podstawówki nie miałam zegarka w białym kolorze. Zawsze wybierałam czarne, bądź też takie które nie rzucałyby się zbytnio w oczy i by pasowały prawie do wszystkiego. Ten zegarek spodobał mi się ze względu na standardowe rozmiary i ciekawy motyw z symbolem Paryża. Jak widzicie na zdjęciach, koperta wysadzana jest maleńkimi błyskotkami, według producenta cyrkoniami. W promieniach słoneczka mienią się fantastycznie i imitują drogi gadżet zapięty na ręce :) Zegarek nosi się bardzo dobrze, nic mnie nie uwiera. Praktycznie przez cały dzień nie czuję, że go mam i gdyby nie spoglądanie w celu sprawdzenia czasu, mogłabym o nim w zupełności zapomnieć. Pasek zegarka jest miękki, szyty nićmi. Cena za taki czasomierz jest naprawdę niska, a w sklepie D&S towar ten rozchodzi się niczym świeże bułeczki. Oczywiście asortyment firmy nie ogranicza się tylko do zegarków. Niebawem pokażę wam naszyjnik z sową - modnym ostatnio motywem biżuteryjnym. 

Zachęcam do zaglądania na stronę sklepu D&S tutaj w celu poznania asortymentu i zrobieniu zakupów biżuterii w niskich cenach. Tutaj macie ich profil na Facebooku. Lubicie nosić zegarki ? :) 

7 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny, ja już nie pamiętam kiedy nosiłam zegarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki okres że wcale nie chodziłam w zegarku bo mi okrutnie przeszkadzał, teraz chyba nie mogłabym się bez niego obejść :)

      Usuń
  2. Mam zamiar kopić sobie zegarek bo w moim urwała się bransoletka i nie opłaca sie go naprawiać.Poszperam na stronie producenta ,może coś mi wpadnie w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny mają atrakcyjne. W mojej miejscowości najtańszy zegarek kosztuje ok. 50 zł :/

      Usuń
  3. Ta wieża wygląda świetnie na zegarku!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger