piątek, 21 lutego 2014

Odświeżacz patyczkowy - cytrynowa świeżość :)

Kto do mnie w miarę regularnie zagląda ten wie, że uwielbiam różne zapachowe drobiazgi. Po świeczkach, kadzidłach i innych cudach, przyszedł czas na elegancki odświeżacz o cytrynowym zapachu. Otrzymałam go dzięki uprzejmości ONYKS












Pojemność olejku: 50 ml, wysokość całej kompozycji: 20 cm, wysokość wazonu: 12cm
Cena: 25 zł do kupienia tutaj aktualnie w sprzedaży zapach: ocean, lilia, jaśmin
Moja opinia:
Jeszcze nigdy nie miałam takiego odświeżacza, gdzie miejsce umieszczenia patyczków i olejku jest eleganckim wazonem. Z pewnością wykorzystam go jeszcze nie raz, a i stojący bez żadnych dodatków jest wspaniałą ozdobą. Urzekły mnie również te kuleczki na szczycie trzech patyczków i piękny kwiat, nadający całości odpowiedniego smaku. Olejek, jak już wspominałam pachnie cytrynowo, a więc orzeźwienie i świeżość w mieszkaniu gwarantowana. Zapach utrzymuje się przez długi czas, nie jest duszący czy też nachalny. Ozdoba sprawdzi się również jako prezent. Osobiście chciałabym otrzymać coś takiego na urodziny czy imieniny :) Odświeżacz zapakowano w przeźroczyste pudełeczko, także wystarczy przewiązać je wstążką lub włożyć do ozdobnej torebeczki i gotowe. Polecam wam taki odświeżacz bo nie dość, że wygląda fantastycznie to i pachnie tak, że aż człowiek nabiera chęci do działania :)

Tutaj znajdziecie całą ofertę produktów sklepu ONYKS w niskich cenach. 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger