wtorek, 4 marca 2014

Królewska rodzina soków doczekała się kolejnego potomka :)

Mam nadzieję, że pamiętacie przepyszne soki firmy Emig Sp. z o. o. które miałam przyjemność testować i pokazać wam tutaj i tutaj. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie byście zerknęły do wcześniejszych wpisów i przypomniały sobie szczegóły :)


Produkty tworzą królewską rodzinę soków, a kolejne dziecko Little Prince dotarło do mego domu. Tym razem powitałam sok o smaku pomarańczowo - bananowym. 







Od producenta:



Pojemność: 200 ml ( opakowanie zbiorcze 8 szt.)
Moja opinia:
Każdy kto lubi naturalne soki powinien zwrócić uwagę na Royal Baby, czyli mówiąc w uproszczeniu, na kolejny produkt firmy Emig. Tak jak w przypadku jabłkowego brata, pomarańczowo - bananowa pyszność mieści się w opakowaniach typu "pouch". Dzięki temu nasze pociechy mogą pić sobie napój nawet podczas jazdy w samochodzie, siedząc na ławce w parku, czy też po prostu zabrać go do plecaka by nie paść z pragnienia w szkole :) Sok Little Prince jest sokiem bez zawartości konserwantów. Nie został wyprodukowany z koncentratu lecz wyciśnięty całkowicie z owocu. Nie zawiera cukru. Oczywiście o samym smaku nie ma co dyskutować bo jak się pewnie domyślacie sok jest po prostu przepyszny. Wszystkim niedowiarkom polecam skosztować całą rodzinkę Royal Juice i podzielić się wrażeniami z testów.

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy i na FacebookTutaj macie osobną stronkę soków Little Prince.

9 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger