poniedziałek, 3 marca 2014

Naturalny krem do rąk.

Co jak co, ale krem do rąk muszę mieć zawsze przy sobie. Nie ważne czy siedzę w domu, czy wychodzę na dłuższy spacer. Tubka zawsze mieści się w mojej torebce lub stoi na półce w zasięgu ręki. Ostatnio miałam przyjemność stosować naturalny kremik, który działał jak prawdziwy opatrunek dla suchej skóry dłoni. Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości SVEA Health Beauty Organic


O firmie:
SVEA Health Beauty Organic dostarcza ekskluzywne, szwedzkie kosmetyki naturalne do przeprowadzania profesjonalnych zabiegów w gabinetach kosmetycznych i SPA. W ofercie znajduje się pełen asortyment ekologicznych, certyfikowanych przez NaTrue kosmetyków dla hoteli i ośrodków wczasowo-wypoczynkowych. Proponujemy wyłącznie wyselekcjonowane, naturalne kosmetyki wyprodukowane w Szwecji, od lat stosowane przez kosmetyczki, terapeutów i masażystów. Jesteśmy wyłącznymi dystrybutorami ekologicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz ciała marek WISE, LUXSIT, La:Bruket.





Od producenta:
Naturalny krem do rąk stworzony z odżywczych olejów roślinnych, wzbogacony o wyciąg z nagietka. Dzięki organicznym olejom ze słonecznika, jojoba i rzepaku, nawet najbardziej wysuszona i spierzchnięta skóra dłoni staje się miękka i elastyczna. Ekstrakt roślinny z kojącego nagietka charakteryzuje się wysoką zawartością flawonoidów, które doskonale pomagają chronić wrażliwą skórę.
Skład:

Pojemność: ja otrzymałam próbkę 30 ml, pełnowymiarowy produkt posiada pojemność 75 ml
Cena: za 75 ml 36.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Do testów otrzymałam próbkę kremu. Jej pojemność pozwoliła mi na przyzwoite poznanie produktu gdyż 30 ml to praktycznie mniejsza połowa pełnowartościowej wersji. Krem posiada dosyć rzadką konsystencję, ale dzięki temu szybko rozprowadza się na skórze i wchłania bez pozostałości lepkiej warstwy. Kolor kosmetyku ciekawy bo lekko żółty, a przeważnie miałam w swym posiadaniu takie o białej barwie :)


Jeśli chodzi o zapach to miałam pewne problemy z jego określeniem. Oczywiście jest to aromat przyjemny, także w żadnym wypadku nie mogę go określić negatywnie :) Dla mnie krem pachnie odrobinę cytrynowo, mocniej nagietkowo, a całość tworzy ciekawą, ziołową mieszankę. Zapach jest wyczuwalny na łapkach długo, długo po aplikacji także z czystym sumieniem mogę go nazwać trwałym. Działanie, bo to chyba najważniejsze, mile mnie zaskoczyło i chciałabym by krem pozostał ze mną na dłużej. Świetnie nawilża, łagodzi wszelkie podrażnienia związane z narażaniem dłoni na niekorzystne działanie np. czynników atmosferycznych, a że dodatkowo jest naturalny, można mu całkowicie zaufać. 

Jeśli dotąd nie poznałyście SVEA Health Beauty Organic, możecie trafić do nich tutaj oraz na profil FB tutaj. Jestem bardzo ciekawa jakich kremów do rąk aktualnie używacie. 

3 komentarze:

  1. u mnie również krem do rąk to podstawa, musi zawsze być przy mnie :) ten jest całkiem ciekawy, ale najpierw zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze stawiam sobie warunek przed kolejnymi zakupami : Wykończę zapasy. Niestety na warunku się kończy ;)

      Usuń
  2. Firmy kompletnie nie znam, choć kremów u mnie pod dostatkiem :-) Ale naturalnego jeszcze nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger