poniedziałek, 24 marca 2014

Kolejne pyszności od Magdy :)

Może jeszcze tego tak nie odczuwacie, ale faktycznie robi się cieplej. No cóż, w końcu mamy wiosnę. A na wiosnę ( i nie tylko), w ramach ugaszenia pragnienia czy zlikwidowania napadu wilczego głodu, polecam jogurty pitne od MAGDY. Ona wie co dobre ;)




Od producenta:
Jogurt pitny w orzeźwiających i lekko pobudzających smakach. Stworzony w odpowiednio zaprojektowanym kubku wraz z rewolucyjnym ustnikiem.
Pojemność: 250 g
Cena za szt.: ok. 1.70 zł
Dostępne smaki...

BANAN - ROKITNIK


Skład:

GREJPFRUT - ZIELONA HERBATA


Skład:

JEŻYNA - WANILIA


Skład:

KAWA Z KOFEINĄ


Skład:

Moja opinia:
Opakowania tych jogurtów do picia są barwne, charakteryzujące rodzimy produkt, z zabawnymi sloganami typu: Obudź się ! Jest kofeina. :) No uśmiech sam ciśnie się na usta. Gdy otworzyłam górną folię by dobrać się do wnętrza kubeczka, przeżyłam niemały szok... Firma zadbała o rewelacyjny ustnik ułatwiający spożywanie produktu ! Z takim unowocześnieniem nie ma szans na oblanie się jogurtem, co zdarzało mi się bardzo, bardzo często ;) 


Jogurty PRZEPITNE są dosłownie przepyszne :) Nie mam im nic do zarzucenia poza szybkim znikaniem zawartości kubeczka. Chciałabym by takie smakowitości nigdy się nie kończyły ! Połączenia smakowe które zastosowano w tych produktach, są naprawdę ciekawe i szczerze powiedziawszy unikatowe. Osobiście do tej pory nie miałam przyjemności spróbować jogurtu banan - rokitnik :) Idealne dla dzieci (wykluczając ten z kofeiną), dorosłych i dla każdego, kto jest wielkim fanem mlecznych wyrobów. MAGDA po raz kolejny uraczyła mnie prawdziwymi rarytasami, ale to nie koniec... mam w zapasie inne produkty tej firmy o których opowiem wam innym razem:) 

Strona producenta Jogurtów MAGDA tutaj i ich profil na Facebooku tutaj.

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger