środa, 26 marca 2014

Kolagenowy żel do mycia.

Kolagen jest najważniejszym białkiem w organizmie - stanowi 70 % masy białek skóry i 30 % całkowitego białka ludzkiego. Naturalny kolagen dzięki swoim wyjątkowym właściwościom, jest w stanie zatrzymać proces starzenia się organizmu, poprawić zdrowie. To tylko część jego zalet. Jakiś czas temu od firmy "Natur - Vit", bezpośredniego dystrybutora produktów kolagenowych ( Colway), otrzymałam pewien żel... Jak się sprawdził ? Zachęcam do dalszej lektury wpisu :)


O firmie:
Sprzedażą i promocją produktów zdrowotnych oraz suplementów diety zajmujemy się od roku 2000. Początkowo naszą ofertą dzieliliśmy się w gronie przyjaciół, rodziny i dalszych znajomych. Od października 2004 roku zacz elismy sprzedaż w serwisie Allegro, gdzie mamy w dorobku kilkaset udanych transakcji. Od czerwca 2012 roku rozpoczęliśmy prowadzenie sklepu internetowego.
Ponieważ cenimy zdrowie swoje i innych oraz wiemy jak je utrzymać, chętnie dzielimy się tą wiedzą z innymi osobami. Aktualnie oferujemy produkty kosmetyczne oraz zdrowotne i co jest bardzo ważne - naturalnego pochodzenia, bez zawartości toksycznych chemikaliów. Naszym wiodącym asortymentem, są produkty powstałe na bazie kolagenu rybiego.
W ofercie mamy również preparat, który wspomaga przyswajanie kolagenu, zapobiega jego rozpadowi i ma działanie synergiczne z kolagenem. Jest to naturalna witamina C.
Nasza firma "Natur-Vit" jest bezpośrednim przedstawicielem dystrybutora produktów kolagenowych, firmy "Colway". Wszystkie sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję pochodzenia oraz niezbędne certyfikaty. Produkty wystawione do sprzedaży otrzymujemy bezpośrednio z magazynów dystrybutora - firmy "Colway" 




Od producenta / Sposób użycia:
Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: 97 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jest to mój pierwszy kosmetyk kolagenowy. Słyszałam o takich produktach wiele dobrego, ale niestety nie miałam możliwości ich wypróbować. Do czasu... Gdy otrzymałam żel rozpoczęłam oczywiście oględziny opakowania. Smukła buteleczka z zatyczką wygląda bardzo estetycznie. Dodatkowo kosmetyk znajduje się w pudełeczku z ulotką, także producent zadbał o idealne poinformowanie klienta. Podejście jak najbardziej zasługujące na pochwałę. Żel dozujemy za pomocą pompki. Wyobraźcie sobie, że do umycia twarzy potrzebujemy tylko ... jednej kropli żelu wydobytej za pomocą dozownika. Takiej wydajności się nie spodziewałam ;) 



Żel jest bezbarwny, bardzo dobrze się pieni i delikatnie pachnie. Strasznie polubiłam ten niedrażniący zapach, który naprawdę miło mnie zaskoczył. Myślę że i nawet mężczyźni będą czuć się usatysfakcjonowani bo i oni mogą z kosmetyku spokojnie korzystać. Aromatycznie pasuje nie tylko nam - damskiej części :) 


Żel jest kosmetykiem bez zawartości drażniących mydeł z grupy SLS. Podczas mycia twarzy w zupełności nie szczypie w oczy, idealnie zmywa makijaż, nie pozostawiając tłustego czy lepkiego filmu. Jednocześnie znakomicie nawilża, a stoi za tym kolagen rybi, aloes, noni, D - pantenol, czyli zbiór składników odpowiedzialnych za niniejszą, pozytywną właściwość. Żel jest na tyle bezpieczny dla wrażliwej skóry, że można go stosować także u noworodków i większych szkrabów. Totalnie zaskoczyła mnie jeszcze możliwość mycia tym oto żelem włosów... Również na tym polu spisuje się bez zarzutu bo pasma po takiej pielęgnacji są idealnie nawilżone, gładkie i niesplątane. Żel będę polecać nie tylko wrażliwcom, ale i osobom które nade wszystko cenią sobie produkty bez zawartości konserwantów, czy wyżej wspomnianych SLS-ów. Jest to bardzo ważna zaleta, coraz bardziej doceniana. Żel nie jest tani bo kosztuje prawie 100 zł, jednakże wydajność prezentuje się tak imponująco, że warto wydać od czasu do czasu większą kwotę po to, by móc cieszyć się kosmetykiem przez dłuższy czas. Ta jedna, jedyna kropelka żelu do umycia twarzy, powinna was przekonać ;) Naturalnie na pielęgnacje całego ciała potrzebujemy go więcej, lecz z pewnością nie tyle co "zwyklaczka" z drogerii. 

Strona internetowa formy Natur - Vit tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. Miałyście okazję wypróbować kosmetyki kolagenowe ? A może znacie ten żel ? 

10 komentarzy:

  1. mam go i używam, ale niestety nie zrobił na mnie "mega" "wow" wrażenia. a szkoda :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolagenu nigdy za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa, ale jeszcze poczekam z próbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy wcześniej go nie spotkałam , ale wydaje się ciekawy ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku chyba pozostają tylko zakupy internetowe ...

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem wydajności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ta kwestia bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.

      Usuń
  6. <3 kolagen :) Tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger