czwartek, 20 marca 2014

Odświeżający żel do stóp.

Do pielęgnacji stóp zawsze stosowałam kremy. Kiedy otrzymałam pewien ciekawie zapowiadający się żel od firmy "Natko" , postanowiłam zaryzykować i sprawdzić co też takiego on potrafi. A potrafi wiele moje drogie, gdyż zawiera m.in. mentol, rumianek i szałwię, czyli to co cenię najbardziej w kosmetykach do pielęgnacji tej części ciała.




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 250 ml
Cena: 10.80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie mam większych problemów z potliwością stóp, ale jak każdej z nas przyda się odrobina rozluźnienia, odświeżenia i nawilżenia tych obszarów :) W końcu stopy wykonują dla nas katorżniczą pracę, a my często o nich zapominamy. Ja staram się moim dogadzać, ale wiecie że dodatkowe kilogramy im nie służą, a takowe posiadam. No nic, jest jak jest. Z żeliku jestem bardzo zadowolona i to chyba teraz rzecz najważniejsza :) Zamknięty w zakręcanym słoiczku nie sprawia problemów podczas wydobywania, a producent pomyślał dodatkowo o odpowiednim jego zabezpieczeniu przed totalnym rozlaniem.


Żel zadziwił mnie swą ciekawą konsystencją w formie galaretki o cytrynowym kolorze. Taką masę kosmetyczną można bez najmniejszego problemu zaaplikować na skórę, wygrywając złoty los na loterii jeśli chodzi o wydajność. 



Kosmetyk swym zapachem przypomina mi maść na przeziębienia, którą smarowała mnie mama na plecach i klatce piersiowej gdy byłam małą, chorą dziewczynką. Czyli precyzując, żel pachnie mentolowo z odrobiną aromatu szałwii, przy dokładniejszym poznaniu. Na pewno jest to zapach orzeźwiający, także obietnica producenta pod tym kątem została wypełniona. Żel stosuje na moje stópki zawsze wieczorem, jakoś rankiem nie mogę się zmusić do takiej pielęgnacji. Po całym dniu chodzenia, produkt jest prawdziwym lekiem na zmęczone, obolałe, a i często opuchnięte stopy. Ulga jest wyczuwalna od razu, także na efekty nie trzeba długo czekać. Dodatkowo możecie być pewne jego nawilżającego działania, za które też należy się pochwała. Nie wiem tylko jak sprawuje się w przypadku stóp skłonnych do nadmiernego pocenia, gdyż problem ten mnie nie dotyczy, aczkolwiek jeśli namówię na testy męża, to co nie co mogę wam zdradzić :) Żel można kupić za naprawdę niską cenę, chociaż w sklepie "Natko" to chyba już tradycja ! :) Produkt nie zawiera konserwantów !

Strona "Natko" tutaj, profil firmy na Facebooku tutaj. A co wy stosujecie na obolałe nogi ?

6 komentarzy:

  1. coś dla mnie :) Bo ostatnio mam strasznie "ciężkie " nogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten żel bo nie dość że orzeźwiająco pachnie, to jeszcze faktycznie działa. A wiecie doskonale jak to z tego typu kosmetykami bywa...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam wcześniej, ma ciekawy kolor ;) chętnie wypróbuje go w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger