niedziela, 23 marca 2014

Herbata "Ognisty Smok".

Jako fanka herbat ucieszyłam się ogromnie z pewnej małej torebeczki od Clarius Cafe and Tea. Czy jej zawartość przypadła mi do gustu ?






Waga: 50 g, 100 g, 200g
Cena: 13 zł, 26 zł, 53 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:




Nie przepadam za samym Rooibosem, ale w takim połączeniu wszystko jest ok :) Przy pierwszym otwarciu opakowania z herbatką, poczułam mocny, egzotyczny zapach, który maksymalnie zachęcił mnie do wypróbowania tego cuda. Kawałeczki owoców i płatki kwiatu słonecznika, wyglądają nie tylko dekoracyjnie, ale nadają całości wybornego i niepowtarzalnego smaku. "Ognisty smok" to herbata intensywna, odrobinę ostra, ale idealna na wieczór. Poprawia nastrój i faktycznie ułatwia zasypianie. Stwierdzam to z czystym sumieniem ;) Oczywiście nie można zapominać o samej Pu Erh (składnik główny), czyli chińskiej zawilgoconej herbacie poddawanej procesowi fermentacji. To dzięki niej kompozycja staje się bardziej "charakterna". Więc kto wpada na filiżaneczkę "Ognistego smoka" ?

Strona firmy Clarius tutaj, ich profil na Facebooku tutaj. 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger