środa, 19 marca 2014

Naturalne mydła z bursztynem i borowiną.

Po raz kolejny chciałam wam przedstawić naturalne mydła od Mydlarni Powrót do Natury. Znów skupiłam się na poznaniu kosteczek z dodatkiem borowiny, lecz tym razem udział wziął również bursztyn, któremu zawdzięczam ... złociste drobinki zatopione we wnętrzu mydła. Widoczne gołym okiem jakżeby inaczej :)









Od producenta:
Skład:
Waga: 100 g



Od producenta:
Skład:
Waga: 100 g

Moja opinia:
Stopniowo przekonuje się do mydeł w kostce, które kilka miesięcy temu były dla mnie czystym złem. Problem tkwił wówczas w doborze kiepskiej jakości kostek myjących, zazwyczaj wysuszających skórę. Mydła od mydlarni Powrót do Natury zapachem zachwycają, a ja jestem wielką fanką aromatu tego borowinowo - bursztynowego. To właśnie ono ma jak widzicie na zdjęciach ciemny kolor i idealnie widoczne złociste drobinki. Sam bursztyn też wygląda i pachnie ciekawie, ale przegrywa w starciu ze swym bratem. Mydła nie pienią się mocno, aczkolwiek to tylko oznaka ich naturalności. W stosunku do mojej skóry działały z wielką delikatnością i ostrożnością. Nie podrażniły! Oczyszczają bez zarzutu, nadają skórze gładkości, niestety nabycia elastyczności przy tak krótkim czasie użytkowania nie mogę potwierdzić. Niemniej jednak jestem z nich zadowolona i ciągle zadziwiona, że kostkowe mydła w moim przypadku w zupełności się sprawdzają. Gdzie leży ich sukces ? Ano w naturalnym składzie. 

Strona internetowa Mydlarni tutaj, profil na Facebooku tutaj. Co myślicie o takich mydłach ? 

5 komentarzy:

  1. Ich wada to tylko nieporęczność pod prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe, ale ja wole żele, choć może przekonam się kiedyś i do takich mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto od czasu do czasu wypróbować coś innego ;)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger