piątek, 7 marca 2014

Kolejne zachwyty w stronę Bump eRaiser.

Pamiętacie lotion - pogromcę wrastających włosków i podrażnień po depilacji, który pokazywałam wam w ubiegłym tygodniu ? Jeśli nie, to tutaj macie okazję przypomnieć sobie w czym rzecz :) Dziś natomiast zaprezentuje wam kolejny produkt Bump eRaiser, działający niemniej skutecznie od poprzednika.








Od producenta:

Skład:

Pojemność: 30 ml
Cena: 60 zł, cena poza promocją 80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Tym razem mamy do czynienia z produktem do stosowania miejscowego. Krem posiada dość zwartą konsystencję jednakże w żadnym wypadku nie ma problemów z jej rozprowadzeniem na skórze. Gdyby krem wyglądał inaczej, ciężko byłoby zastosować go punktowo. Ogromnie spodobał mi się zapach Medi Paste, mentolowy, odświeżający i miły dla nosa zarówno damskiego jak i męskiego. Tak, tak, jest to produkt przeznaczony dla pań i panów :) 


Medi Paste po prostu zachwyca. Krem można stosować do wszystkich części ciała. Ja przeznaczyłam go m.in. jako środek łagodzący po regulacji brwi. Następnie trafił w obszary narażone na stałą depilację :) Po pierwszym użyciu tego maleństwa wiedziałam, że obcuję z produktem skutecznym w zupełności. Krem przynosi ulgę podrażnionej skórze, nie szczypie w miejscach mocno zaczerwienionych. Medi Paste eliminuje wrastające włoski, guzy po goleniu tak jak poprzednik - lotion. Jeśli da się zakochać w kremie to nasze spotkanie można nazwać takim właśnie wyrażeniem emocji:) Aktualnie jestem w fazie testowania kolejnego produktu Bump eRaiser pod postacią spray'u. O nim jednak opowiem wam innym razem :) 

Zachęcam do odwiedzin strony producenta (klik), strony dystrybutora w naszym kraju ( klik ) i oczywiście profilu Bump eRaiser na Facebooku (klik). A jak wy radzicie sobie z podrażnieniami po depilacji ? 

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że skuteczny choć cena wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich produkty nie są tanie, ale powalają ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) skutecznością.

      Usuń
  2. cena wysoka, ale skuteczność sprawia, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ze cena wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na kosmetyki w sklepach to uważam, że cena w cale nie jest wysoka, jest dużo zwykłych kremów, które nie pomagają a kosztują dużo więcej. Wystarczy spojrzeć na składniki tego kremu, każda kosmetyczka powie, że jest bardzo dobry (konsultowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na składach się nie znam, ale zgadzam się z twoją wypowiedzią. Często najzwyklejszy krem kosztuje sporo, a nie robi zupełnie nic.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa seria,Czekam teraz na recenzje sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie przymierzam się do zakupu, nie mogę tylko zdecydować czy wziąć pastę czy lotion. który produkt w Twoim odczuciu lepiej radził sobie z wrastającymi włoskami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za radę, w takim razie powinnam mieć oba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam tego bump eraisera http://kosmetyki-24.com.pl/produkt/75/226/bump-eraiser-serum-na-wrastajace-wloski-wysypke-po-goleniu-125ml
    przez długi zcas mialam problem z depilacja intymna- teraz juz tego problemu nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy on mógłby mi pomóc na gronkowca złocistego? historia zaczęła się latem, gdy wykapałam się w jeziorze. Złapałam tę bakterię i od pół roku na nogach czy rękach pojawiają się ropniaki. Wybrałam szereg antybiotyków, ale problem powraca prawie zawsze gdy wydepiluje nogi. Robię to woskiem, nie mogę maszynką bo niestety moje włosy są nienaturalnie mocne i grube. Czy któraś z Was miała taki problem i sobie z nim poradziła?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger