sobota, 22 marca 2014

Miseczkowy komplet sałatkowy.

Szafki kuchenne mam wypełnione do granic. Nie przeszkadza mi to jednak w otaczaniu się kolejnymi "przydasiami". Najbardziej lubię kolorowe pojemniki na żywność, chociaż tak naprawdę wszystko co wpadnie mi w oko i jest w przystępnej cenie, ląduje w mojej kuchni. Dużo miejsca zajmują misy sałatkowe, ale taki komplet jak ten od BranQ, uda wam się zmieścić nawet w najciaśniejszym schowku !















Z takim zestawem można robić różnorodne sałatki nawet kilka razy w tygodniu :) Komplet składa się między innymi z dużej misy zamykanej pokrywą. Pokrywa wyposażona została w wypustkę umożliwiającą jej szybkie otwarcie. Producent zadbał nawet o odpowiedni "osprzęt" w postaci sztućców do mieszania sałatki. Miejsce ich jest na pokrywie w specjalnym wyżłobieniu. W środku, niespodzianka ! Kolejna, mniejsza miseczka! Super sprawa i mądre rozwiązanie. Wszystko w jednym miejscu, nie musimy szperać po szafkach w poszukiwaniu kolejnych pojemniczków służących nam do umieszczenia sałatki itp. Na powierzchni tych kuchennych "przydasiów" widoczne są wytłaczane imitacje listków cykorii. Większa miska ma pojemność, aż 5l, dla mnie to sporo bo pokaźna ilość sałatki może się w niej zmieścić. Produkty są wykonane solidnie, nie uginają się pod większym naciskiem, myślę, że trudno będzie je w jakikolwiek sposób zniszczyć :) Ogólnie zestawik cieszy oko każdej gospodyni domowej, a co najważniejsze, jest bardzo przydatny !


Strona oficjalna BranQ tutaj, sklep internetowy tutaj, profil na Facebooku tutaj.

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger