piątek, 21 marca 2014

Musujące serduszka.

Każdy kąpielowy umilacz, jest przeze mnie testowany z wielką przyjemnością i nie mniejszą ciekawością. Sole i płyny mogą się znudzić, więc warto poznać coś innego... coś musującego :) Oto ostatnie maleństwa jakie otrzymałam od Twojej Mydlarni



MUSUJĄCE SERDUSZKA DO KĄPIELI - BOMB COSMETICS 




Do kąpieli powinnyśmy zużyć od 3 do 5 sztuk takich serc. Ja jestem jednak oszczędna i wrzucałam maksymalnie 3 - wszystko po to by na dłużej mi wystarczyły ;) Serduszka zabawnie musują w wodzie i rozpuszczają się całkowicie. Takie kąpielowe dodatki, w formie drobnego proszku uformowane w ciekawy kształt, są dla mnie lepsze od soli. Przynajmniej, żadne ostre fragmenty nie pływają mi podczas kąpieli po dnie wanny... W ofercie Bomb Cosmetics są jeszcze serca różowe i żółte. Moje pachną świeżo, zmysłowo, chociaż krótkotrwale. Polubiłam je bo nie wysuszyły mi skóry, nie podrażniły, a poprawiły nastrój. Gdzieś widziałam, że jedno takie serducho kosztuje coś ponad 1 zł. Poszukajcie, przetestujcie i dajcie znać czy przypadły wam do gustu :) 

Strona Twojej Mydlarni tutaj, profil na Facebooku tutaj.

5 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger