niedziela, 17 maja 2015

Szybkie, pyszne i zdrowe śniadanko :)

Pamiętacie o pożywnym śniadaniu, czy chwytacie rankiem coś na szybko? A może zupełnie rezygnujecie z pierwszego posiłku? Ja staram się jeść śniadanie, zachęcam do tego dzieci i oczywiście męża. Ostatnio, na naszych talerzach, gości przepyszny twarożek, który otrzymałam od Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu.


O firmie:
Spółdzielnia Dostawców Mleka to zakład o ponad 70-cio letniej tradycji. Jest jednym z większych zakładów branży mleczarskiej województwa łódzkiego. Posiada nowoczesne wyposażenie zarówno techniczne jak i technologiczne. Ma do dyspozycji proszkownię mleka, własną bazę transportową, oczyszczalnię ścieków oraz laboratorium badania surowca o europejskim standardzie wyposażenia.
W Spółdzielni Dostawców Mleka ściśle przestrzegane są standardy ISO 9001 i HACCP co gwarantuje produkt bezpieczny i zdrowy. Poprzez eksport mleka w proszku SDM znana jest nie tylko w Europie ale również na wielu rynkach świata. Aby umacniać swoją pozycję firma stawia na:
- utrzymanie wysokiej jakości produktów
- dostosowanie produkcji do ewolucji popytu
- rozszerzanie sieci dystrybucyjnej

"MÓJ ULUBIONY" TWAROŻEK KANAPKOWO - SERNIKOWY




Od producenta:
Pojemność: 200 g, 450 g, 1 kg
Moja opinia:
Po raz pierwszy miałam okazję posmakować tego twarożku. Produkt dostępny jest w trzech wariantach gabarytowych. Póki co, wykorzystałam dwa mniejsze opakowania, a to duże, pozostawiłam sobie na coś specjalnego :) Twarożek ma kremową, bardzo delikatną konsystencję, także rozsmarowywanie nie sprawia problemów. Posiada śmietankowy smak i stanowi odpowiednią bazę do stworzenia past czy dipów. Idealny na kanapki. Trudno oprzeć się beztroskiemu wyjadaniu serka "Mój ulubiony" prosto z opakowania :) Produkt jest całkowicie naturalny, nie zawiera konserwantów, sztucznych dodatków, więc z czystym sumieniem możecie go podać dzieciom. 
U nas twarożek Wieluń, występuje na kanapkach w takiej oto postaci:

Składniki:
- twarożek "Mój ulubiony"
- rzodkiewki
- świeże ogórki ze skórką
- szczypiorek
- łosoś norweski, świeży (kąski)
- pieczywo
- sól, pieprz

Przygotowanie:
Rzodkiewki, ogórki i szczypiorek dokładnie myjemy, osuszamy. Rzodkiewki i ogórki kroimy w drobną kostkę, podobnie szczypiorek. W miseczce umieszczamy twarożek, dodajemy do niego pokrojone warzywka. Doprawiamy solą i pieprzem, dokładnie, ale delikatnie mieszamy. Na pieczywo wykładamy powstałą pastę twarogową, na paście zaś umieszczamy łososia (tyle ile chcecie). Śniadanko gotowe :) 


4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger