niedziela, 3 maja 2015

Sos tzatziki - mój pierwszy :)

Sezon grillowy w pełni, trzeba więc poszukać odpowiednich dodatków do grillowanych, mięsnych rarytasów. Skusiłam się na przygotowanie sosu greckiego tzatziki. Nigdy go nie robiłam, ale byłam ciekawa jak zareaguje na taką odmianę w menu moja rodzina :) Do przygotowania sosu, użyłam specjalnej przyprawy od firmy Kociołek Smaków.





Sos przygotujemy szybko i bez szeregu różnorodnych dodatków. Dwa świeże ogórki ścieramy na tarce o dużych oczkach. Odciskamy z nich wodę. Do startych ogórków dodajemy łyżeczkę przyprawy, oraz jogurt naturalny. Mieszamy. Wstawiamy do lodówki na pół godzinki. 
Po tym czasie nasz sos jest już gotowy. Znakomicie komponuje się z grillowanym mięsem, pasuje do obiadów z kotletem w roli głównej. Sama przyprawa jest bardzo aromatyczna, mocno czosnkowa. Można dodać ją do mizerii, czy przeróżnych sałatek. Oczywiście w sklepach dostaniemy gotowe tzatziki, ale po co kupować tego typu produkt, gdy samodzielnie można stworzyć pyszny, pozbawiony chemicznych dodatków sos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger