poniedziałek, 18 maja 2015

Bezalkoholowe wino białe Schloss Sommerau.

Pewnego dnia, bezalkoholowe.com ogłosiło na Facebooku nabór na testy bezalkoholowego wina. To coś dla mnie! Pomyślałam sobie, że warto byłoby skosztować takiego trunku, zważywszy na to, że ja nie przepadam za mocnymi winami. Zgłosiłam się i ... odniosłam sukces :)


Firma o sobie:
Naszą misją jest pokazanie ludziom, że istnieje alternatywa dla alkoholu – bez wyrzeczeń! Bezalkoholowe.com ma być nie tylko sklepem o szerokiej, stale rozwijanej ofercie, w którym zakupicie piwa, wina i szampany bezalkoholowe z całego świata, ale dowiecie się również wszystkiego o tego typu napojach. Chcemy również szerzyć wiedzę o korzyściach, jakie niesie ze sobą spożywanie napojów bezalkoholowych, dotrzeć do świadomości szerokiego grona ludzi, łamać stereotypy i edukować. Jesteście ciekawi, jak to jest zrobione, jakie ma właściwości, chcecie poznać procesy produkcji i ciekawostki? Dołożymy starań, abyście znaleźli tę wiedzę u nas! Sami na bieżąco dowiadujemy się coraz więcej i chcemy dzielić się tym z Wami. Chcemy promować napoje najwyższej jakości, recenzując je dla Was, polecając to, po co sami sięgamy z przyjemnością i smakiem. Mamy ambicję stać się pierwszym i największym tego typu serwisem w Polsce, zdobyć Wasze zaufanie.




Na zdjęciach widzicie trunek, który oczaruje was już po skosztowaniu pierwszego nieśmiałego łyczka. Znakomita alternatywa dla osób, nie mogących spożywać tradycyjnego wina alkoholowego. Wyrazisty, mocno owocowy, bardzo orzeźwiający smak, komponuje się idealnie z przyjemnym aromatem. Jasnożółty kolor Schloss Sommerau, będzie się prezentował z najwyższą elegancją podczas przyjęcia w gronie rodziny czy znajomych. Winko według mnie, jest najpyszniejsze spośród wszystkich trunków, jakie kiedykolwiek miałam okazję poznać. Po raz pierwszy zetknęłam się z winem bezalkoholowym i popieram tego typu napoje. Na stronie sklepu, znajdziecie mnóstwo bezalkoholowych trunków, które naprawdę kuszą nie tylko różnorodnością, ale i rozsądną ceną. Na wieczór przy plotach coś z pewnością wybierzecie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger