sobota, 23 maja 2015

Suplement diety Bio-Magnez.

Dawno nie pokazywałam wam żadnych suplementów. Nie sięgam po nie przez wszystkie dni w roku, ale od czasu do czasu należy wzmocnić organizm takimi specyfikami. Dziś przedstawię wam suplement od Pharma Nord Polska.


O firmie:
Pharma Nord jest jednym z czołowych europejskich producentów suplementów diety i medycyny naturalnej. Firma cały czas się rozwija, produkuje i sprzedaje suplementy diety, preparaty ziołowe i leki o sprawdzonym naukowo działaniu, optymalnej biodostępności, a co najważniejsze bezpieczne w stosowaniu.
Baza danych Pharma Nord obejmuje ponad 9.000 badań naukowych, włączając w to ogromną liczbę badań przeprowadzonych z wykorzystaniem preparatów Pharma Nord. Ta imponująca baza danych stała się kamieniem węgielnym całościowego rozwoju naszych preparatów.
Pharma Nord ma ogromny zasięg działania, a produkcja i centrala zlokalizowane są w Danii. Produkty Pharma Nord są dostępne w Europie, jak i na Środkowym Wschodzie oraz dynamicznie rozwijających się rynkach: Azji, Rosji i Stanów Zjednoczonych. Jest to możliwe dzięki współpracy z 25. siostrzanymi spółkami oraz z 20. partnerami biznesowymi.
Pharma Nord jest w spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Więcej informacji tutaj

Ten suplement, oraz jeszcze jeden, który pokażę wam za jakiś czas, dotarły do mnie prześlicznie zapakowane. Uwielbiam takie detale. 







Od producenta:

Pojemność: 30 tabletek
Cena: 29.95 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Jestem w pełni świadoma tego, że żadne tabletki nie zastąpią odpowiedniego odżywiania, dlatego suplementy diety, traktuję jako tak zwany wspomagacz. Mój organizm często domaga się dodatkowej dawki magnezu. Dobrymi jego źródłami, są między innymi jarmuż, orzechy, migdały, nasiona czyli to, co ja jadam bardzo rzadko. Na moje zaniedbanie i efekty tego lekkomyślnego postępowania, nie musiałam długo czekać. Bolesne, utrudniające normalne funkcjonowanie skurcze, drgająca powieka, uporczywe zmęczenie, to tylko niewielki ułamek nękających mnie dolegliwości. Sięgnęłam po magnez od Pharma Nord, by sprawdzić czy pomoże. Do tego zaczęłam jeść więcej pomijanych składników, przekonałam się do jarmużu. Wiecie co? Problemy które opisałam wam wcześniej zniknęły! Jestem bardzo zadowolona z działania Bio-Magnezu, ponieważ nie wywołuje jakichkolwiek sensacji żołądkowych, można go przyjmować nie tylko w czasie posiłku, a o jednej, zalecanej tabletce, po prostu nie zapomnimy :) Suplement w połączeniu z odpowiednią dietą, działa cuda. Produkt od Pharma Nord, zawiera aż trzy związki magnezu, to unikalna formuła na rynku. Jeżeli czujecie potrzebę zażywania magnezu, śmiało możecie zaufać suplementowi od Pharma Nord.

W ramach dodatkowych informacji, podsyłam wam linki do filmów edukacyjnych Pharma Nord:
- Jakość i Q10
- Dlaczego powinniśmy przyjmować suplementy?
- Produkcja i Zasady
- Bio-Magnez:
- Blistrowanie:
- Bio-Chrom:

1 komentarz:

  1. Piję dużo kawy a jak wiadomo kawa wypłukuje magnez z organizmu dlatego od czasu do czasu wspomagam sie suplementami z dużą zawartością magnezu,

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger