czwartek, 14 maja 2015

NaroDove Piękno.

Mam dziś dla was pewną informację, a właściwie będę zachęcać do wzięcia udziału w akcji organizowanej przez Dove.



Uwielbiam produkty tej marki. Często do nich powracam. Marka Dove nie zatrzymuje się w miejscu, ale prężnie działa i zaskakuje nas nie tylko nowymi kosmetykami, ale i fantastycznymi akcjami. Zanim jednak dokładnie zdradzę wam cel dzisiejszego wpisu, samodzielnie, po krótkim zastanowieniu, odpowiedzcie na pytanie: Czy powiedziałabyś o sobie "jestem piękna"? Tak, domyślam się, że pewnie uśmiechacie się teraz leciutko i cicho odpowiadacie "raczej nie". Doskonale was rozumiem, ponieważ sama nie potrafiłabym udzielić innej odpowiedzi. Podobne zdanie o sobie ma aż 94 % Polek. To smutne...
Każda z nas, codziennie zostaje otumaniona wizerunkiem nieskazitelnej kobiety. Retuszowane przez fotografów i grafików twarze pań, widnieją na stronach internetowych, uśmiechają się z pierwszych stron gazet. Zastanawiałyście się jednak nad tym, że przecież te dziewczyny też mają swoje kompleksy! To nic, że na zdjęciu wyglądają olśniewająco. Nad tym pracuje sztab wizażystów i innych speców od poprawy wizerunku. My też jesteśmy piękne, ale na swój sposób. Zapominamy, iż nie tylko wygląd zewnętrzny świadczy o doskonałości. Liczy się wnętrze... 
To właśnie ma pokazać akcja NaroDove Piękno! Mamy się chwalić swym pięknem, nie ukrywać po kątach i rzucać nieśmiałe spojrzenia w stronę gazetowych czy internetowych ideałów. Jak wziąć udział w takiej akcji? To proste, a warte szerokiego poparcia.

Wystarczy wejść na stronę https://jestempieknabo.pl i kliknąć w guziczek z napisem "Jestem piękna". Proste, a jak poprawia nastrój :) W ten sposób popieracie kampanię i przyczyniacie się do zwiększenia liczby osób w Polce, które ochoczo wezmą udział w akcji.


Dodatkowo, marka Dove przygotowała dla was coś specjalnego. Rozwińcie hasło "Jestem piękna, bo...", jednocześnie zdradźcie wszystkim Polkom swój sposób na piękno. Zaprojektujcie T-shirt i pokażcie jak interpretujecie idee akcji. Oczywiście przewidziano nagrody - to co tygryski lubią najbardziej :) Spośród uczestników, zostanie rozlosowane aż 1200 koszulek w trzech krojach. Znakomita pamiątka, "poprawiacz nastroju" i element zachęcający do wzięcia udziału w akcji. Tym, którym się nie powiedzie, pozostaje zakup T-shirtu w sklepie internetowym.

Kolejnym elementem zachęcającym do wzięcia udziału w akcji, jest ambasadorka NaroDovego Piękna Dorota Wellman. Kobieta pełna radości, zawsze uśmiechnięta, pogodna i taka normalna. Pani Dorota nie przypomina modelki z rozmiarem S, ale i tak ma za sobą miliony. Kochają ją kobiety w różnym wieku, sama jestem jej wierną fanką. https://jestempieknabo.pl/dorota-wellman


Jestem piękna, bo lubię i akceptuję siebie
Jestem piękna, bo jestem sobą i znam swoją wartość
Jestem piękna, bo jestem mądra i zaradna
Jestem piękna, bo jestem optymistką i kocham życie
Jestem piękna, bo jestem Polką

NaroDove Piękno, to strzał w dziesiątkę i ratunek dla naszego zakompleksionego społeczeństwa. Akcja prężnie ruszy od 11 maja, o czym pewnie będzie głośno nie tylko w internecie, ale i telewizji, gazetach czy radio. W pięciu dużych miastach w Polsce, na kluczowych nośnikach LED, pojawią się manifesty oraz liczniki ukazujące ilość osób, które dołączyły do akcji. Tego nie możecie przegapić. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger