niedziela, 24 maja 2015

Szybki i smaczny sernik.

Nie przepadam za sernikami "ze spodem". Zdecydowanie lepiej smakuje mi sam ser. Postanowiłam, że z wielkiego wiadra twarożku kanapkowo - sernikowego "Mój ulubiony" od SDM w Wieluniu, przygotuje właśnie takie ciasto.






Składniki:
- 1 kg twarogu "Mój ulubiony"
- kostka margaryny
- 8 jajek
- 35 dag cukru
- 1 budyń śmietankowy

Przygotowanie:
Twaróg "Mój ulubiony" nie został przeze mnie zmielony, ponieważ jest tak kremowy i delikatny, że nie potrzebuje dodatkowego rozdrobnienia.
Margarynę utrzeć z cukrem i żółtkami na puszystą, jednolitą masę. Stopniowo dodawać twaróg i budyń w proszku, stale ucierając. Ubić pianę z białek, dodać do powstałej masy serowej, bardzo delikatnie wymieszać. Wylać na brytfannę, piec ok. 60 minut w temperaturze 180 stopni. Ciasto gotowe ;) 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger