piątek, 22 maja 2015

Silikonowe formy na muffinki w kształcie serca.

W tym tygodniu, robiłam porządki w szafkach kuchennych. Cóż, nie było łatwo, ale dałam radę. Zauważyłam, że posiadam mnóstwo przeróżnych kuchennych gadżetów, o których potem szybko zapominam. Wkładam do szuflady, tracę z oczu i po sprawie. Kupuję wciąż coś, co powinno być w mojej kuchni, coś co ucieszy, poprawi wygląd pomieszczenia, czy ułatwi przygotowanie potraw. Od dawna "chorowałam" na silikonowe foremki, do których upchnęłabym muffinki - uwielbiane przez moje dzieci. Znalazłam takie na stronie ShipGratis.eu

http://shipgratis.eu/






Materiał: silikon
Średnica formy: 3 cm
Kolory: różne :)
Cena: 56.80 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Foremki są malutkie, ale właśnie takich szukałam. W miejscowych sklepach znalazłam inne, jednak były one zdecydowanie większe, takie pospolite, no i nie w kształcie serduszek :) Moja córka ochoczo zabrała się najpierw do oględzin foremek, a następnie pomogła mi w przygotowywaniu muffinek. Myślę, że takie miłe gadżety stanowią odpowiednią zachętę dla dzieci, by gościły w kuchni częściej, brały czynny udział podczas przygotowywania posiłków.
Foremki zostały wykonane z miękkiego silikonu. Nie są jednak aż tak elastyczne, by poddawały się lekkiemu dotknięciu i ulegały uszkodzeniom podczas pieczenia. Oczywiście ich wnętrza nie trzeba smarować żadnym tłuszczem, wypiek odchodzi od ścianek bez najmniejszych kłopotów, bez wysiłku z naszej strony.
Powstałe serduszka, prezentują się czarująco. Ozdobione, mogą stanowić prezent dla kogoś bliskiego, dobrego znajomego. Wszak podarunek w kształcie serca, nie zobowiązuje nas do totalnego związku z Walentynkami :) Miło ofiarować coś od siebie tak bez okazji prawda? Naturalnie moje dzieci zajadały z rozkoszą na ustach powstałe muffinki i ani myślały się dzielić. Myślę, że postać wypieku miała w tym swój wielki udział.
Foremki łatwo utrzymać w czystości, zajmują naprawdę bardzo niewiele miejsca, wciśniecie je do każdej, nawet zapełnionej po brzegi szafki kuchennej. Fantastyczne kolory foremek, wywołują uśmiech na ustach małego, a także dużego kuchcika. Nic tylko tworzyć przepyszne słodkości, by umilić sobie życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger