środa, 1 kwietnia 2015

Doctor Brew - Summer Ale.

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, więc w ramach delikatnego rozluźnienia, polecam kufelek kolejnego piwa od Doctor Brew :)





Od producenta:

Pojemność: 500 ml
Moja opinia:
Znawca trunków ze mnie żaden, ale od czasu do czasu, lubię napić się jakiegoś dobrego piwka. Tym razem wybór padł na Summer Ale, piwo które chociaż w stopniu minimalnym, powinno przynieść mi garść letnich wspomnień. Tak też się stało w rzeczywistości.
Już po odchyleniu kapsla, wyczułam ciekawy aromat. Przyjemny i ... orzeźwiający. Smak piwa totalnie zaskakuje - jest tak odmienny od znanych mi do tej pory trunków. Summer Ale wzbogacono nutami cytrusów oraz słodkich owoców tropikalnych. Dzięki temu, goryczka nie powala z nóg i piwo z chęcią wypiją kobiety :) Obfita pianka, złocista barwa - i jest doskonale. Summer Ale znakomicie gasi pragnienie, stałam się jego wierną fanką :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger