sobota, 18 kwietnia 2015

Mój krem nr 11 od Fitomed.

Krem, który zamierzam wam przedstawić, nadal jest w użytku. Jednak wyrobiłam sobie o nim opinię już na dzień dzisiejszy, także by nie przedłużać i podsunąć propozycję świetnego kosmetyku, rozpoczynam recenzję cudeńka od Fitomed.


MÓJ KREM NR 11 ZIOŁOWY DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ Z ROZSZERZONYMI PORAMI (ze świeżego naparu ziołowego)



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 50 ml
Cena: 25 zł
Moja opinia:
Kremu używam na noc, z racji tego, że ten oznaczony numerkiem 12, zyskał miano kosmetyku na dzień. O nim też wam opowiem, ale dziś zajmijmy się przedstawionym wyżej produktem.
Jak to bywa u firmy Fitomed, opakowanie nie szokuje barwną, pstrokatą etykietką, długimi obietnicami producenta. Otrzymujemy poręczny, zakręcany słoiczek, z zabezpieczeniem w postaci folii w środku.


Konsystencja kremu nie jest zbyt rzadka ani bardzo gęsta. Dobrze rozprowadza się na skórze. Krem wchłania się w stopniu średnim: nie błyskawicznie, ale też nie czekamy w nieskończoność. Po aplikacji kremu, na buzi nie zauważymy tłustego, lepkiego filmu. Krem ma taki bury kolorek i typowo ziołowy zapach. Z pewnością aromatycznie brak mu czaru czy uroku, ale te naturalne nuty, szybko odchodzą w zapomnienie, więc powodów do narzekań mieć nie trzeba.


Krem nałożony na oczyszczoną skórę, po całym dniu, znakomicie nawilża i koi. Według mnie, to najlepsza inwestycja w naszą urodę, Kosmetyk posiada działanie ściągające, ale jednocześnie nie wysusza na wiór, nie traktuje cery zbyt intensywnie. Zauważyłam, że na mojej twarzy nieco się uspokoiło. Wypryski nie zaskakują w nieodpowiedniej chwili, nie są aż tak pokaźne jak wcześniej. Na idealne dopracowanie rozszerzonych porów, muszę jeszcze troszkę poczekać. Fakt, widzę pozytywne zmiany:)
Krem nr 11 w połączeniu z kremem nr 12, stanowi odpowiednią, kompletną pielęgnację skóry trądzikowej i mieszanej. Niebawem przedstawię wam ten drugi produkt, ale musicie jeszcze poczekać. 

Sponsorem recenzji jest www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed


2 komentarze:

  1. Fitomed ma świetne te swoje kremy, chyba każdy coś dla siebie powinien znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. kremy od nich kuszą mnie od dawna, ale najpierw chcę zużyć to co mam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger