sobota, 18 kwietnia 2015

Wiadro z dekorem.

Ostatnim  produktem, który otrzymałam od firmy BranQ, cieszę się w stopniu niesłabnącym aż do dziś. Niby zwykła rzecz, a potrafi poprawić nastrój. Czym? Wiosennym akcentem.









Pojemność: 10 l
Cena: 10.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Sami zobaczcie, czy to wiaderko nie jest urocze? Jest przepiękne, dlatego korzystam z niego z wielką ostrożnością, by nie zniszczyć tak fantastycznego wyrobu.
Wizerunek tulipanów w pełnym rozkwicie, oczaruje każdą kobietę, dumną posiadaczkę wiaderka. Wzbudzi także zazdrość koleżanek, sąsiadki.
Wiadro poza urodą, jest również bardzo wytrzymałe i poręczne. Uchwyt nie wyślizguje się z dłoni, dobrze przylega do powierzchni wiadra, więc wciśniemy go nawet w najbardziej zagracony kąt. Za precyzyjne, łatwe opróżnianie zawartości, odpowiada wylewka. Nie zapomniano i o wyraźnej podziałce. 
Tak wiosenny gadżet przyda się w każdym domu. U mnie jest w ciągłym użytku :) W ofercie firmy, dostępne są wiadra z innymi, równie ciekawymi dekoracjami. 

1 komentarz:

  1. śliczne wiaderko.Ja z tej firmy mam zakręcane,plastikowe pojemniki.Bardzo je lubię i za estetykę wykonania i za funkcjonalność.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger