niedziela, 21 maja 2017

Ksylitol fiński - naturalny cukier z brzozy

Wiecie doskonale i ja zdaje sobie z tego sprawę, że cukier szkodzi naszemu zdrowiu. Znacznie przekraczamy normy, bo ten składnik dodawany jest prawie do każdego produktu, który codziennie spożywamy. I nawet jeśli nie objadamy się ciastkami czy czekoladkami, to cukier odnajdziemy nawet w wędlinach, chlebie. By chociaż w stopniu minimalnym zastąpić zwykły cukier czymś zdrowszym, warto skusić się na zakup ksylitolu. Ja polecam wam ten od MyVita.

 Znalezione obrazy dla zapytania myvita



Skład:

Waga: 250 g
Cena: ok. 12 zł
Moja opinia: 
Ksylitol od MyVita umieszczono w opakowaniu z możliwością ponownego zamknięcia i otwarcia. To sensowne rozwiązanie, dające mi także pewność, że mój produkt był i będzie przechowywany w odpowiednich warunkach. Torba wbrew pozorom jest trwała, a ja nie rozsypuję ani odrobinki ksylitolu. Produkt wygląda... jak tradycyjny cukier. Jest może od niego nieco drobniejszy, ale nie przypomina cukru pudru. 


Co zauważyłam przy pierwszym próbowaniu ksylitolu? Że jest on zdecydowanie słodszy i szybciej się rozpuszcza. Dlatego też do osłodzenia herbaty czy kawy, wystarczy mi tylko odrobina ksylitolu na końcu łyżeczki. To było dla mnie ogromne, ale jakże pozytywne zaskoczenie.

Ksylitol pozyskiwany jest z kory fińskiej brzozy. To produkt naturalny, od zwykłego cukru zawiera 40 proc. mniej kalorii i ma niższy indeks glikemiczny.  Stanowi świetną, zdrową alternatywę dla tradycyjnego, białego kryształu. 

Ksylitol nadaje się do codziennego słodzenia napoi, ale także do wypieków. Zdaje sobie sprawę, że nie należy do produktów tanich. Jednak zważywszy na to, jak niewiele go potrzeba do osłodzenia filiżanki herbaty, warto wydać większą ilość pieniędzy, a tym samym zainwestować w swoje zdrowie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger