środa, 10 maja 2017

Słodycze od MAKO

Lubicie słodycze? Ja jestem ich ogromną wielbicielką. Nie wyobrażam sobie dnia bez zjedzenia czegoś słodkiego. Oczywiście w granicach rozsądku, bo najważniejszy jest przecież umiar ;) Często mam też gości, a przecież trzeba ich czymś przywitać. Sama herbatka lub kawka? To nie u mnie. 

Cukiernictwo Mako Rogowo

Pewnego dnia trafiłam na stronę firmy MAKO. To producent słodyczy z Rogowa. Wiecie co w pierwszej kolejności przykuło moją uwagę? Murzynki, czyli tak zwane "ciepłe lody". Pamiętam, że jako dziecko dosłownie za nimi szalałam. Jednak firma MAKO nie zajmuje się tylko produkcją tychże słodkości. W ich ofercie można znaleźć inne pyszności. To tylko mały ułamek tego, co firma MAKO nam proponuje...
 




Wiecie jakie to pyszne? Obłędne! Kruchy wafelek i puszysta, śmietankowa pianka, to według mnie idealne połączenie. Rureczki wbrew pozorom nie są zbyt słodkie, zamulające. Pasują do kawki, herbatki. Idealne do rozdysponowania pomiędzy członkami rodziny, czy znajomymi. W opakowaniu znalazłam sześć rurek, ale firma ma w swojej ofercie "zestaw" trzydziestu czterech sztuk! Toż to dopiero raj dla wielbicieli słodkości. 






Pierwsze otwarcie opakowania, pierwsze powąchanie i... przepadłam z kretesem. Kukurydziane oponki już swoim aromatem kuszą niczym diabeł grzesznika. Najprawdziwszy, nie sztuczny i nie plastikowy zapach toffi moi kochani! Chyba byłam bardzo grzeczna, bo tak wielkiego opakowania smakołyku się nie spodziewałam. To nowość w ofercie firmy, ale weszła na rynek z przytupem. Oponki kukurydziane są kruche, smaczne, a polewa rozpływa się w ustach. Myślę, że zasmakują każdemu. Można je łatwo i sprawiedliwie podzielić prawda? 




I znowu trafiło mi się tak wielkie opakowanie produktu ;) Oczywiście doręczyciel nie obchodził się zbyt delikatnie z moją paczką, za co chciałam go od razu, przy pierwszej sposobności zastrzelić. Niemniej, beziki nie straciły swojego uroku i oczywiście smaku. Należę do osób, które samodzielnie bezy przygotować zwyczajnie nie potrafią. Były próby, ale... Dobra nie będę o tym wspominała. Do dekoracji ciasta posłużyłam się więc bezikami od firmy MAKO...


Bezy są idealne! Można je chrupać solo, ale w towarzystwie ciasta smakują jeszcze lepiej. Nie znam osoby, która nie skusiłaby się na taką maleńką gwiazdkę bezową. Plus za kolory produktu! 

Mam nadzieję, że tym wpisem pobudziłam nieco wasze ślinianki. Pracują teraz pewnie na najwyższych obrotach :P A tak na serio, to gorąco polecam wam produkty firmy MAKO. Ich wyroby charakteryzuje wysoka jakość. Obsługa klienta również zasługuje na pochwałę, także do niczego ja przyczepić się nie mogę. I oby poszło w cycki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger