niedziela, 28 maja 2017

Bezacetonowy zmywacz o zapachu aloesu

Lubię malować paznokcie, ale późniejsze zmywanie resztek, czy nanoszenie poprawek, jest dla mnie potworną męczarnią. Ważnym czynnikiem, wpływającym na szybkość wykonania tejże czynności, jest dobór odpowiedniego zmywacza. Z bublem nie zdziałamy wiele, a możemy tylko popsuć sobie nerwy i... paznokcie! Dziś chciałam wam pokazać świetny zmywacz od firmy Coloris, który radzi sobie z każdym lakierem!

logo



Od producenta:

Skład:

Pojemność: 150 ml
Cena: 8 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zmywacz mieści się w niewielkiej, ale jakże pojemnej, plastikowej buteleczce. Lubię kosmetyki o takich gabarytach. Mamy tutaj aż 150 ml produktu, a rozmiarowo opakowanie jest po prostu idealne. Producent poszedł dalej w udogodnieniach i podsunął nam świetne rozwiązanie na precyzyjne dozowanie zmywacza. To pompka, która ułatwia usuwanie lakieru. Wystarczy przyłożyć do niej wacik, nacisnąć i gotowe. Zero rozlewania kosmetyku, zero pryskania nim na prawo i lewo.


Zaskoczyła mnie ogromnie informacja na opakowaniu dotycząca zapachu kosmetyku. Ten zmywacz faktycznie pachnie aloesem! Oczywiście nie jest to aromat identyczny z prawdziwym zapachem rośliny, niemniej cała kompozycja trafiona w punkt. Koniec ze śmierdzącymi zmywaczami! Mówię im stanowcze "nie"! No i mój luby nie kręci nosem w momencie, gdy otwieram buteleczkę z takim produktem ;) 

Zmywacz nie zawiera acetonu, także moje paznokcie nie cierpią podczas usuwania z nich emalii. Produkt radzi sobie świetnie z każdym typem lakieru. Nie oprą się mu brokatowce, kolory ciemne, a już z pastelami nie ma najmniejszego problemu. Zmywacz nie wysusza skórek i płytki paznokciowej. Pielęgnuje pazurki, przygotowuje je do zmiany manicure, a także odpoczynku od lakierów. Nie kosztuje wiele, także zachęcam do zakupu takiej nowości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger