niedziela, 21 maja 2017

Czarny, elegancki zegarek

Witam was w ten nieco pochmurny, niedzielny dzionek. Przygotowałam na dziś recenzję kolejnego produktu od ShipGratis.eu Oczywiście z dostępnych rzeczy na stronie wybrałam sobie... uwaga... zegarek! A jakżeby inaczej. Uważam, że akurat zegarki mają fajne, chociaż z tą jakością też bywa różnie. Tym razem postawiłam na klasykę, ale w nieco nowoczesnym wydaniu. 

 http://shipgratis.eu/




Materiał: metal
Kolor: czarny
Średnica tarczy: 3,8 cm
Długość: 21 cm
Szerokość paska: 1,8 cm

Cena: 26.40 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Zegarek dotarł do mnie aż z Singapuru. Kawał świata przewędrował, a przybył w stanie nienaruszonym. Świetnie zapakowany, bardzo szczelnie owinięty w folię bąbelkową. Niestety również włączony... Powinni zabezpieczyć mechanizm, a nie pozwolić na "cykanie" zegarka przez... no właśnie ile? Mam jednak nadzieję, że troszkę się nim nacieszę zanim padnie na dobre. Najwyżej zmienię baterię, ale wiecie, liczy się sam fakt braku odpowiedniej blokady. 

Na stronie otrzymujemy informację, iż zegarek jest czarny. Według mnie nie tak zupełnie, bo kolor paska porównałabym raczej do grafitu. Nie będę jednak zbyt czepliwa, bo przypadł mi do gustu. 



Szkiełko chroniące tarczę należy do grubych, solidnych. Nie jest zupełnie płaskie, a uformowane coś na podobieństwo kryształu. Fajnie to wygląda, pięknie odbija światło słoneczne. Sama tarcza też prezentuje się nienagannie. Mogę bez chwili zastanowienia odczytać aktualny czas. Wskazówki są według mnie genialne. 


Tym razem skusiłam się na zegarek z bransoletką, a nie z tradycyjnym paskiem. Nosi się go równie przyjemnie. Nic nie uciska, nie uwiera. Zapięcie nie sprawia żadnego problemu, a całe wykonanie wygląda na solidne. Bransoletka była na mnie za duża, ale jedna wizyta u zegarmistrza załatwiła sprawę. Teraz pasuje jak ulał ;) 



Zegarek ładnie się prezentuje, pasuje do wielu stylizacji. Można go nosić do pracy, po domu itp. Cena zachęca do zakupu, ale ten brak zabezpieczenia mechanizmu... No, musicie zaryzykować ;) Ja póki co jestem z niego zadowolona.

4 komentarze:

  1. nie warto tu kupowac. nie wysylaja w terminie i same problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak jest z nimi teraz. Post powstał dwa lata temu, więc warto najpierw zwracać uwagę na datę wpisu ;)

      Usuń
  2. Wygląda porządnie, a też firma podobno jest bardzo solidna. Może tu oferta od https://aweg.pl także was zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy fajne, ale ich cena... O wiele dla mnie za duża

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger