niedziela, 28 maja 2017

Kuracja Rewitalizująca z Witaminą A od Dermo Future

Po raz kolejny pragnę was zaprosić na recenzję produktu od Dermo Future. Ich kosmetyki, a także przeróżne urządzenia, podbiły moje serce i na dobre rozgościły się w kosmetyczce. Tym razem miałam okazję przetestować nowość w ofercie marki. Jest to kuracja z witaminą A. Czy produkt okazał się skuteczny? Czy powtórzy sukces poprzedników?

 




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 20 ml
Cena: 42.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Poznawanie takich innowacyjnych produktów, jest dla mnie ogromną przyjemnością. Kurację z witaminą K, tę, która uszczelnia naczynka, testował tato, a ja tym razem nie dałam mu cienia szansy na poznanie następnego kosmetyku ;) Kurację z witaminą A przygarnęłam dla siebie i jestem bardzo zadowolona z podjętej decyzji!

Kosmetyk mieści się w niewielkiej, charakterystycznej dla produktów aptecznych, szklanej buteleczce. Nie wygląda szczególnie atrakcyjnie i zachęcająco, ale za to sprawdza się podczas użytkowania. Dlaczego? Bo wyposażono ją w pipetę, ułatwiającą precyzyjne dozowanie kuracji. Oczywiście butelkę chroni tekturowe pudełeczko, na którym umieszczono wszystkie wymagane informacje. Do niczego nie mogę się przyczepić. 

  
Natomiast wnętrze buteleczki prezentuje się przekonująco. Kuracja jest płynna, w kolorze bursztynu. Nie spływa jednak ze skóry jak zwykła woda, a daje się precyzyjnie rozprowadzić na każdym centymetrze skóry. W dodatku pachnie tak obłędnie, że ja jestem zakochana w tym aromacie. Nieco słodki, troszkę owocowy... Mówię wam, bomba! 


Kuracja szybko się wchłania, więc mogę spokojnie położyć się spać i nie martwić się zabrudzeniem pościeli tłustymi resztkami kosmetyku. Bo właśnie ten produkt aplikuję na skórę wieczorem. Po dokładnym demakijażu, czasem przed nałożeniem kremu na noc. Naturalnie najlepsze efekty osiągniemy będąc systematycznymi. Okazjonalne stosowanie kuracji nie przyniesie wiele dobrego. Przekonałam się o tym na własnej skórze :)

Kosmetyk zapewnia mojej twarzy stuprocentowe nawilżenie. Tak samo dobrze wypływa na szyję i dekolt. Odżywia, wygładza, ujędrnia, uelastycznia. Dzięki kuracji moja buzia jest promienna, skóra wygląda zdrowo, natomiast dekolt niezwykle kusząco. Produkt ma także działanie przeciwzmarszczkowe, niemniej ja nie oczekuje od niego "wyprasowania" widocznych bruzd. Cieszę się natomiast z zaskakującego, szybkiego efektu odżywienia skóry, bo tego brakowało jej najbardziej.

Kosmetyk otrzymałam w ramach akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"

 FB_IMG_1441630671752.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger