niedziela, 28 maja 2017

Naturalny antyperspirant z wyciągiem z cytryny



Większość antyperspirantów, które znajduję w sklepach, zwyczajnie mnie podrażnia. Najgorzej sytuacja wygląda po depilacji, kiedy skóra jest nieco podrażniona. Pojawiają się później jakieś paskudne krostki, szczypanie... Okropieństwo! Dlatego już od dawna rozglądałam się za jakimś delikatnym antyperspirantem. Znalazłam swój ideał w sklepie e-fryzjernia.pl 


Od producenta:

Skład:

Pojemność: 50 ml
Cena: 14.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:

Produkt zapakowano w ciekawy sposób. Poza właściwą buteleczką, mamy jeszcze tekturową osłonkę, na której znajdują się wszystkie wymagane informacje dotyczące kosmetyku. Jestem więc w pełni uświadomiona z czym mam do czynienia, w jaki sposób działa produkt i oczywiście co dobrego ma w składzie.

Antyperspiranty w kulce lubię najbardziej. Oczywiście kulka też lubi się popsuć, często zacinać, ale ta jest solidna i nie ma mowy o wtopie. Dodatkowo, buteleczka jest przeźroczysta, co pozwala mi na stałą kontrolę ubywającej zawartości. Niby drobiazg, ale jakże pomocny. 


Z kosmetykiem tej marki spotkałam się po raz pierwszy. Nie widziałam go nigdzie, ale na szczęście są jeszcze takie sklepy jak e-fryzjernia.pl Tam mogę zrobić zapasy ;) Antyperspirant pachnie rewelacyjnie! To połączenie mięty i cytryny. Bardzo orzeźwiający duet, który ja kupuję bez chwili wahania.

Antyperspirant został przeze mnie przetestowany w wielu ekstremalnych sytuacjach. Sprawdza się jak trzeba. Skutecznie chroni przed powstawaniem mokrych plam pod pachami i nieprzyjemnym zapachem. Nie brudzi ubrań, nie pozostawia na nich śladów. Co ważne, kosmetyk nie podrażnia skóry po depilacji, nie wywołuje szczypania, czy nalotu czerwonych krostek. Jest w stu procentach bezpieczny, wydajny jak żaden inny. Warto go mieć w swojej kosmetyczce i korzystać o każdej porze roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger