piątek, 19 maja 2017

Arganowy szampon ochronny Equilibra Naturale

Ależ dziś upalnie za oknami. Pogoda wreszcie dopisuje, chociaż ja nie przepadam za tak wysokimi temperaturami. Słońce działa na moje włosy niezbyt pozytywnie, ale jest na to doskonały sposób. Systematyczne stosowanie kosmetyku od Equilibra

 Zdjęcie użytkownika Equilibra.




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 250 ml
Cena: 19.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Ja szampony i w sumie wszystkie kosmetyki marki Equilibra dosłownie ubóstwiam. Mają rewelacyjne produkty. Dopasowane dla każdego, odpowiednio skuteczne, o pięknych, naturalnych zapachach i bezpiecznym składzie. Taki też jest nowy szampon arganowy. Kosmetyk należy do linii Naturale. 98% składników tworzą składniki pochodzenia naturalnego. Na liście komponentów nie odszukacie parabenów, wazeliny, alkoholu i innych, szkodliwych świństw.

 Szampon mieści się w niewielkiej, poręcznej buteleczce. Spodobała mi się graficzna strona produktu. Etykieta wygląda bardzo schludnie, są na niej wszystkie istotne informacje. Kosmetyk zamykamy klapką, więc dozowanie nie sprawia żadnego problemu. 


Konsystencja? Bajka! Niewielka ilość szamponu spokojnie wystarczy na umycie średnio długich włosów. Kosmetyk pięknie pachnie, tak naturalnie, nieco kremowo. Zapach utrzymuje się na włosach przez jakiś czas, a nie tylko w momencie, gdy myjemy szamponem czuprynę. 


Szampon sprawdza się u mnie idealnie. Działa na włosy jak trzeba, nie tworzy na mojej głowie obrazu nędzy i rozpaczy. Dzięki niemu pasma są błyszczące, miękkie, wygładzone, odżywione i w stu procentach nawilżone. Nie mam żadnych kłopotów z ich rozczesaniem, nawet w okolicach końcówek.

 Czasem i mój facet podkradnie arganowy szampon Equilibra i wiecie co? Również jest z niego zadowolony. Muszę więc koniecznie zakupić kolejne opakowanie tego kosmetyku, bo pierwsze powolutku staje się puste. Cena nie szokuje, także czemu nie ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger