niedziela, 28 maja 2017

Suplement diety - Kwas foliowy, B6,B12,E

Oto ostatni suplement diety od Humavit, który miałam okazję poznać. Akurat dziś zakończyłam dwumiesięczną kurację, więc postanowiłam od razu wrzucić recenzję produktu. Tak na świeżo, żeby nie zapomnieć o zamieszczeniu najważniejszych informacji i spostrzeżeń ;) 

 Zdjęcie użytkownika Humavit.



Od producenta / Skład:


Ilość w opakowaniu: 60 tabletek
Cena: 14.80 zł do kupienia tutaj 
Moja opinia:
 My kobiety przywykłyśmy, że kwas foliowy powinno się stosować w okresie ciąży. Jednak akurat ten składnik warto przyjmować nawet wtedy, gdy nie spodziewamy się dziecka. Kwas foliowy to inaczej witamina B9. Nasz organizm nie jest w stanie jej wytworzyć, stąd tak ważna suplementacja i oczywiście dobór odpowiedniego pożywienia. Kwas foliowy znajdziemy między innymi w wątróbce, orzechach, słoneczniku, brokułach, kalafiorze, soi itd. Tak więc jeśli ktoś nie przepada za takimi składnikami, powinien przyjmować witaminę B9 w postaci suplementu. 


Produkt od Humavit zawiera aż 60 tabletek. Codziennie zażywamy jedną, popijając dużą ilością wody. Same tabletki są malutkie, więc ja nie miałam większych problemów z ich przyjmowaniem. Podczas suplementacji, nie pojawiły się także żadne sensacje żołądkowe. Opakowanie wystarcza na dwa miesiące. 

Dzięki temu suplementowi, mój nastrój uległ zdecydowanej poprawie. Mam też więcej siły, chęci i zapału do pracy. Nie jestem tak osowiała, ospała. Wcześniej czułam się okrutnie zmęczona i to nawet wtedy, gdy nie robiłam zupełnie nic. Jak widać, warto było stosować ten suplement. Oczywiście powrócę do niego za jakiś czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger