czwartek, 4 maja 2017

Suplement diety - Czystek

Witajcie w ten pochmurny, jakże paskudny dzień. Maj nas póki co nie rozpieszcza, więc większość chyba szuka sobie jakiegoś zajęcia w domku. Ja przygotowałam dla was recenzję kolejnego suplementu Humavit. I chociaż nie szaleję za preparatami tego typu, na kolejną nowość marki po prostu musiałam się skusić. 

 Zdjęcie użytkownika Humavit.



Od producenta/Sposób podania:

Skład:

Ilość w opakowaniu: 60 kapsułek
Cena: 15.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
Do picia czystka w jego prawdziwej postaci, to ja pewnie nigdy się nie przekonam. Pamiętam, że raz zaparzyłam sobie tego gagatka i... no nie dało rady. Jednak naczytałam się sporo dobrego na jego temat i znalazłam wyjście na sprawne przyjęcie tego produktu. Sięgnęłam po czystek w postaci tabletek, a właściwie kapsułek! Codziennie zażywałam sobie po dwie kapsułki i gotowe. Nie musiałam przygotowywać jakichś specjalnych wywarów, na co zwyczajnie nie mam czasu. Czystek w takiej formie też daje radę. 


Opakowanie wystarcza na miesięczną kurację. Musimy być systematyczni, bo tylko wtedy suplement ma szansę zadziałać z odpowiednią skutecznością. Ja po kuracji w towarzystwie czystka zapomniałam czym są przeziębienia. Wcześniej chorowałam na potęgę. Wystarczyło niewielkie zawianie i kaszel, ból gardła oraz katar nie opuszczały mnie przez minimum dwa tygodnie. Dzięki temu suplementowi, mój organizm zyskał odpowiednią siłę do walki z fruwającymi "świństwami". Jestem przekonana, że kolejne opakowanie tego preparatu, znajdzie u mnie swoje miejsce. Suplement nie wywołuje żadnych sensacji żołądkowych itp. Jednak kobiety w ciąży i te, które karmią piersią, nie mogą go zażywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger