środa, 23 grudnia 2015

Żel do ciała na bazie rabczańskiej solanki.

Dziś chciałam wam przedstawić kolejny produkt od Uzdrowiska Rabka SA. Bardzo się polubiliśmy, dlatego też nie będę miała żadnego "ale" przy zakupie następnego opakowania. Ten kosmetyk jest wart waszej i mojej uwagi!





Od producenta:

Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 15.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Kosmetyki od Uzdrowiska Rabka są zawsze świetnie opisane, więc nie muszę szukać w internecie dodatkowych informacji. Niemniej lubię zaglądać na ich stronę, bo jest przejrzysta i schludna. Ale powróćmy do samego kosmetyku :)
Żel otrzymujemy w przeźroczystej, smukłej buteleczce. Lubię zerkać ile produktu jeszcze mam do wykorzystania, a takie opakowanie ułatwia moje podpatrywanie. Za dozownik służy nam pompka, która nie daje plamy podczas stosowania. Nie zacina się, nie uwalnia ogromu kosmetyku, a faktycznie tyle ile trzeba. 


Żel to faktycznie żel, a nie płynna czy zbita substancja. Za sprawą odpowiedniej konsystencji, produkt szybko się wchłania, oczywiście bez pozostałości tłustej warstwy. Pielęgnację skóry umila ciekawy, ziołowy, z nutami lawendy zapach. Mnie on nie przeszkadza, ponieważ jest bardzo delikatny. 


Żel jest przeznaczony do pielęgnacji całego ciała. Dlatego też od czasu do czasu nakładałam go na twarz, zamiast wieczornej porcji nawilżającego kremu. Produkt od Uzdrowiska Rabka wspaniale odżywia nawet problematyczną skórę. Łagodzi zaczerwienienia, hamuje powstawanie wyprysków. 
Sprawdza się również po kąpieli, kiedy nakładam go niezbyt obficie na całe ciało. Działa wtedy niczym prawdziwa, naturalna bomba nawilżająca. 
Żel na bazie rabczańskiej solanki nadaje się również do stosowania świeżo po depilacji. Wtedy fantastycznie łagodzi powstałe, drobne ranki, nie szczypiąc, więc to już naprawdę duża zaleta produktu :) 
Wyobraźcie sobie, że nawet mąż podkradł mi nieco żelu. Jest bardzo ostrożny jeśli chodzi o testowanie nowości, ale tak chwaliłam kosmetyk, iż nie mógł pozostać zupełnie obojętny. Mąż stosował żel na twarz, zaraz po goleniu i wiecie co? Jest nim po prostu zachwycony! Nie spodziewał się tak fenomenalnego działania i to za niewygórowaną cenę. Staliśmy się wielkimi fanami żelu na bazie rabczańskiej solanki, a wam zalecamy jego natychmiastowe przetestowanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger