wtorek, 1 grudnia 2015

Szampon do włosów z naftą kosmetyczną.

Dziś o szamponie od New ANNA Cosmetics, mającym zapewnić zdrowe i lśniące włosy. Czy faktycznie kosmetyk jest w stanie uzyskać taki efekt? O tym w dalszej części recenzji.


SZAMPON DO WŁOSÓW Z NAFTĄ KOSMETYCZNĄ


Od producenta:
Skład:
Waga: 150 g
Cena: ok. 7-8 zł
Moja opinia:
Miałam już do czynienia z naftą kosmetyczną, więc jej dodatek w składzie tego szamponu zbytnio mnie nie przeraził. Ogólnie moja czupryna całkiem dobrze reaguje właśnie na naftę, chociaż nie trzeba przesadzać z jej ilością. Chyba, że chce się potem myć głowę dwa lub trzy razy pod rząd ;) 
Szampon otrzymujemy w malutkiej buteleczce. Jest ona dobrze opisana, etykieta po zmoczeniu wodą nie odpada, więc produkt aż do zdenkowania wygląda nienagannie. Za dozownik służy niewielka dziurka zamykana na zatrzask. Nie mogę jednak podglądać ubywającej zawartości, więc opierałam się tylko na domysłach. Im lżejsza butelka tym kosmetyku mniej - proste i logiczne.


Szampon charakteryzuje perłowy kolor, standardowa konsystencja i dość intensywny, intrygujący zapach. Nie mogę określić wam dokładnie czym pachnie ten kosmetyk. Zdaje sobie sprawę, że aromat dla niektórych może być drażniący. Mnie raczej odpowiada. 


A jak sprawa wygląda z działaniem? Cóż, szampon dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Można go stosować codziennie, gdyż nie obciąża czupryny, ani też nie tworzy strąków. Spektakularnego działania jednak nie zaobserwowałam. Spodziewałam się wielkiego wow, ale tym razem należy obejść się smakiem. Szampon potraktowałam jako takiego zwyklaczka. Nie jest złym kosmetykiem, ponieważ nie stworzył na mojej głowie obrazu rozpaczy. Nie wywołał łupieżu czy jakichś podrażnień. Nie wpływa jednak na pasma w szczególny sposób, chociaż cieszę się, że ich nie wysuszał. To czy kosmetyk będzie dla was odpowiedni, musicie ocenić same. Cena nie jest wysoka, ale z dostępnością może być różnie... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger