sobota, 19 grudnia 2015

Dywan RUMMET.

Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie domu bez dywanów. Z modą różnie bywa, jednak wygodę stawiam ponad wszystko. Dziś chciałam wam zaprezentować dywanik, który otrzymałam od sklepu Amicus.




Długość: 133 cm
Szerokość: 100 cm
Cena: 48 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Gdy tylko ujrzeliśmy dywanik wiedzieliśmy gdzie powędruje. W naszym domu jest ich sporo, ale ten rządzi i chyba najbardziej ucieszył dzieci. Kolorystyka produktu jest jak najbardziej przeznaczona dla najmłodszych. Głównie córka kierowała ochy i achy w stronę nowego dywanika. Wzór pozwolił jej na swobodną zabawę na podłodze. Do tego ulubione lalki, misie i do szczęścia niczego więcej jej nie potrzeba.



Ja natomiast zwróciłam uwagę na wykonanie dywanika. Jest naprawdę solidny, żadne pojedyncze nitki czy włosie nie odstają, nie utrudniają odkurzenia czy czyszczenia. Wiadomo, że przy dzieciach trudno zachować idealną czystość, także Rummet dzięki krótkiemu włosiu ułatwia mi pracę i oszczędza nieprzyjemności. 



Dywan wyposażono w lateksowy spód, dzięki czemu nie przesuwa się nawet na śliskiej powierzchni typu płytki, panele podłogowe. Dzieci mogą swobodnie po nim hasać, a ja nie obawiam się o ich bezpieczeństwo. Rummet jest bardzo mięciutki i przyjemny w dotyku. Chodzenie po nim na bosaka też w wchodzi w grę, a jest przyjemne że hej! 
My polecamy wam zakup tego produktu, ponieważ nasze gruntowne testy potwierdziły obietnice producenta, co do solidności wykonania. Wzór jest po prosu uroczy, więc większej zachęty chyba nie potrzebujecie :)

1 komentarz:

  1. Świetny, ja bym go od razu wykorzystała jako dodatkowa pomoc edukacyjną ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger