czwartek, 10 grudnia 2015

Niebanalna ozdoba pokoju.

Powoli decyduję się na zmiany w swym domu. Nie są duże, praktycznie minimalne, ale cieszą tak jakbym wykonała generalny remont. Zaczęłam od drobiazgów... Na pierwszy rzut poszła wymiana żyrandoli. Od jakiegoś czasu w moim domu gości taki uroczy, który otrzymałam dzięki uprzejmości sklepu Amicus.









Średnica: 35 cm
Wysokość: 50 cm
Długość kabla: 1.4 m
Cena: 85 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie myślcie sobie tylko, że ze mnie to taka Zosia Samosia, która wszystko zrobi sama. Lampę trzeba było złożyć, więc do pomocy zaangażowałam męża. Na szczęście producent dorzucił jeszcze do produktu instrukcję, więc szybko uporaliśmy się z doprowadzeniem lampy do odpowiedniego stanu. Dokupiliśmy zalecaną żarówkę ( LEDARE LED G9 90 lumenów) i gotowe!



Lampa prezentuje się po prostu zachwycająco! To niebanalna ozdoba każdego pomieszczenia. Daje miękkie, rozproszone światło, które nie razi w oczy, nie powoduje "przekłamania" faktycznych kolorów całego otoczenia. Montowanie Minnen nie sprawia większych problemów. Mąż błyskawicznie umieścił lampę we właściwym miejscu, by szybko mogła rozświetlać pokój swym przyjemnym blaskiem.

Lampa wygląda bardzo dekoracyjnie. Te koraliki w połączeniu z metalicznością materiału z którego została wykonana Minnen, pasują do siebie jak ulał. Ozdoba w takiej postaci, pewnie przypadnie do gustu żeńskiej części domowników. Jak wiecie, my kobiety uwielbiamy błyskotki, a koraliki pięknie odbijają światło naturalne i sztuczne. Lampa jest przeznaczona głównie do dziecięcych pokoików, ale uwierzcie mi, że nie tylko. 

Utrzymanie w czystości takiej lampy wiszącej nie jest najłatwiejsze, ale wymagające nieco precyzji i cierpliwości. Niemniej, dla takiego produktu warto poświęcić odpowiednią ilość czasu. Lampę zakupicie na stronie sklepu Amicus. Dotrze ona do was idealnie zapakowana, nic się nie stłucze, nie zgniecie, więc spokojnie możecie zamawiać. Cena również nie pobija rekordów, także to kolejna zachęta do udanych zakupów. Ja polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger