niedziela, 13 grudnia 2015

Proszek do peelingu.

Dziś recenzja ostatniego, otrzymanego od firmy I.M.P.A. produktu. Będzie to coś do pielęgnacji ciała o czym nie powinno się zapominać!


PUMICE SPA, PROSZEK DO PEELINGU



Od producenta:
Unikalny peeling do usuwania martwego naskórka oraz masażu ciała. Pielęgnuje, zmiękcza i wygładza skórę poprawiając jej wygląd. W rezultacie Twoja skóra będzie o wiele bardziej gładka i miękka w dotyku. Zapewnia fantastyczny efekt już po pierwszym użyciu.
SPOSÓB UŻYCIA: Nawilż ciało wodą, nałóż mydło, żel pod prysznic lub płyn do kąpieli na dłoń lub gąbkę wytwórz lekką pianę i dodaj (nasyp) peeling. Delikatnie masuj ciało kolistymi ruchami i następnie spłukaj wodą. Wysusz i nałóż nawilżający krem lub balsam do ciała.
Moja opinia:
W niewielkiej, plastikowej butelce z zamknięciem typu flip top, umieszczono proszek w kolorze różowym. W ofercie producenta znajdziecie jeszcze kosmetyk o barwie: zielonej, niebieskiej, białej, żółtej, czerwonej, oraz fioletowej. Ja mam ten cukierkowy, który pasuje do upodobań kobiety.
Proszek jest drobnoziarnisty, ale kompletnie nierozpuszczalny w wodzie. Dlatego też możemy masować swe ciało przez dowolny czas. Jako peeling spisuje się zadziwiająco dobrze.



Przyznam się wam, że dawno nie miałam tak skutecznego peelingu do ciała. Świetnie zdziera martwy naskórek, dzięki niemu skóra jest gładka, delikatna i nabiera zdrowego kolorytu. Ja mieszałam proszek z żelem pod prysznic i odrobiną oleju arganowego, dzięki czemu uzyskiwałam odpowiednią mieszankę, idealną do nanoszenia na duże partie ciała. Peeling w żaden sposób nie podrażnia, nie uczula. Nie powoduje również wysuszenia skóry, ale myślę, że dla wrażliwców może być zbyt ostrym zdzierakiem. Dla mnie jest odpowiedni, więc z przyjemnością będę z niego dalej korzystała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger