wtorek, 15 grudnia 2015

Miękki i chłonny - ręcznik kąpielowy HAREN

Dziś chciałam wam zaprezentować uroczy ręcznik kąpielowy, który otrzymałam od sklepu Amicus. Wybrałam turkusowy, ale zastanawiałam się dobre pół godziny nad barwą produktu. Mają tam naprawdę bogatą ofertę, więc decyzja łatwa nie była :) Najważniejsze, że otrzymany ręcznik przypadł mi do gustu.






Wymiary: 70x140 cm
Długość: 140 cm
Szerokość: 70 cm
Powierzchnia: 0.98 m²
Gramatura: 400 g/m²
Materiał: 100 % bawełny
Cena: 25.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Ręcznik jest naprawdę duży. Na zdjęciach tego nie widać (ręcznik jest złożony), ale po wymiarach możecie sprawdzić, że nie popadam w przesadę :) Takiego ręcznika potrzebowałam i takiego szukałam w okolicznych sklepach. Jednak te, które oglądałam nie podobały mi się pod względem kolorystycznym, albo biorąc pod uwagę materiał, podarłyby się już przy pierwszym praniu.
Ręcznik Haren już na samym początku przeszedł ostrą próbę. Został wyprany i wysuszony mechanicznie. Obawiałam się trochę co zastanę po wyjęciu go z bębna pralki... Jeden, wielki, sprany kawał materiału? Nie! Ręcznik wyglądał tak jak w momencie, gdy otrzymałam go ze sklepu.

Jest niezwykle mięciutki i bardzo delikatny. Dlatego też nie drapie, gdy się nim ostro wycieramy, nie podrażnia skóry. Sto procent bawełny do czegoś zobowiązuje :)
Ręcznik zaskoczył mnie pozytywnie właściwościami chłonnymi. Szybko osusza nasze ciało, wchłania wodę bez żadnych pozostałości na skórze. Nie pozostawia też jakichś pojedynczych kłaczków, które strasznie denerwowały mnie u innych ręczników. Ma też wieszaczek :)


Haren został wykonany z dbałością o najmniejszy szczegół, charakteryzuje go solidność i wytrzymałość. Po praniu czy podczas wycierania, nitki nie psuły całego efektu odpowiadającego za schludny wygląd. Jak już wspomniałam, po pobycie w pralce, ręcznik ciągle wygląda jak nowy, nie zmechacił się, nie odkształcił. Jestem z niego bardzo zadowolona i przekonana, że będzie mi służył przez dłuższy okres czasu. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger