środa, 23 grudnia 2015

Regenerująca maska do stóp i paznokci.

Nasze stopy w okresie zimowym nie mają łatwo. Opatulone w przeróżne kożuszki i futerka, przemierzają czasem masę kilometrów. Jak sprawić, by stopy zyskały odpowiednią ochronę i nawilżenie? Sięgnąć po maskę od No.36


REGENERUJĄCA MASKA DO STÓP I PAZNOKCI



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:
Mamy tutaj niewielki, zgrabny słoiczek, który dodatkowo został schowany w ciekawie skonstruowanym, tekturowym pudełeczku. To na nim znajdziemy wszystkie wymagane informacje odnośnie kosmetyku. Sam słoiczek ma zabezpieczone wnętrze, nic się więc nie wyleje, nie opuści opakowania bez naszej kontroli. Dodatkowo widzimy dokładnie ubywającą zawartość, nic też nie pozostanie na ściankach.


Maska posiada puchatą konsystencję, którą z łatwością wydobędziemy z opakowania i nałożymy na skórę. Kosmetyk pachnie naprawdę ładnie, świeżo i orzeźwiająco. Wiecie, z zapachami produktów do pielęgnacji stóp różnie bywa, ale w tym przypadku można się mile zaskoczyć. 


Maskę stosowałam zwykle na noc, kiedy miałam więcej czasu na dokładny masaż stóp itp. Zauważyłam, że szybko się wchłania, więc nawet rankiem można śmiało z niej korzystać. Nie pozostawia tłustej, nieprzyjemnej warstwy, wskakiwanie praktycznie od razu w ciepłe skarpeteczki, jeszcze nigdy nie było tak przyjemne :) 
Maska skutecznie nawilża i odżywia wybitnie suchą skórę stóp. Nawet trudne miejsca - pięty - nie pozostają wobec niej zupełnie obojętne. Kosmetyk świetnie łagodzi podrażnienia, otarcia, nie wywołując przy tym żadnego szczypania. Działa też na paznokcie, co zaobserwowałam chyba już przy drugim użyciu. Ładnie je nabłyszcza i nieco uelastycznia. 
To udany kosmetyk do stóp w niskiej cenie. Jest skuteczny, a przy tym łatwo dostępny (Rossmann). Jestem zadowolona z tej maski i z pewnością skuszę się na kolejne opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger