czwartek, 10 grudnia 2015

Kostka do masażu Lemon Grass Series.

Kilka miesięcy temu najczęściej sięgałam po mydła w płynie. Uważałam, że takie w formie kostki mogą tylko wyrządzić mojej skórze sporo nieprzyjemności. Jednak dziś postępuje zupełnie inaczej. Kupuję i z chęcią testuję nie tylko mydła w płynie, ale i kostkowe, ponieważ nie są one tak złe jak myślałam wcześniej. Przykładem może być niewielka, ale jakże skuteczna w działaniu kostka do masażu od Uzdrowiska Rabka SA. Pachnie bosko :)









Od producenta:
Skład:
Waga: 130 g
Cena: 16 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
No czy takie maleństwo nie wygląda uroczo? Nie można przejść obojętnie obok niewielkiej kostki, zapakowanej wyłącznie w folię, ale kuszącej nie tylko obietnicami producenta. Gdy nasza kostka zostanie już rozpakowana, zmysł powonienia odbierze prawdziwą eksplozję zapachów. Mydło pachnie przepięknie! Wyczuwam tutaj nie tylko trawę cytrynową, ale i o dziwo, zielone, soczyste jabłuszko. Najfajniejsza w tym wszystkim jest dobra trwałość aromatu. Podczas kąpieli, czy przeprowadzania masażu, skóra pachnie tym mydłem, nos odbiera wyrazisty, świeży aromat. Zaskakująca intensywność zapachu jak na mydło, to lubię i dlatego też jestem z kosteczki nieziemsko zadowolona. 

Po wnikliwej obserwacji kosmetyku, dostrzegłam zatopione w mydle maleńkie ziarenka. To mak odpowiedzialny za delikatne działanie peelingujące. Naturalny zdzierak przypadnie do gustu właścicielom skóry skłonnej do powstawania podrażnień, ponieważ tak peelingowane ciało nie będzie zbyt ostro traktowane. Poza tym mydło posiada niewielkie żłobienia ułatwiające jego trzymanie. Kostka nie wyślizguje się z mokrych dłoni, więc masaż sprawia nam tylko przyjemność. Dobrze się pieni, a powstały biały puch łatwo spłukuje.

Teraz działanie o którym mogłabym napisać wielostronicowy poemat. Kostka wspaniale oczyszcza, ale nie wysusza skóry. Dzięki zawartości różnych olei świetnie nawilża, odżywia suchą, wymagającą skórę. Masaż w towarzystwie tego kosmetyku sprawia mi mnóstwo przyjemności. Mydło wpływa na moje ciało kojąco, łagodzi podrażnienia, ale też nie jest sprawcą nowych, niepokojących zmian. Bardzo polubiłam się z kosmetykiem z Uzdrowiska Rabka. Muszę jeszcze podkreślić, że kostka zawiera rabczańską solankę, znany mi składnik. To właśnie ona podnosi walory zdrowotne produktu. Nie pozostaje mi nic innego, niż zachęcić was do bliższego poznania kostki do masażu Lemon Grass Series od Uzdrowiska Rabka. Namawiam również do testowania innych kosmetyków tego producenta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger