sobota, 19 grudnia 2015

Drogocenne olejki - odżywka do włosów.

Jeśli jesteście ciekawe, jak w moim przypadku sprawdziła się odżywka do włosów Timotei z linii zawierającej drogocenne olejki, to zapraszam was do dalszej części recenzji.


TIMOTEI DROGOCENNE OLEJKI, ODŻYWKA DO WŁOSÓW



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:
Opakowanie odżywki, to poręczna, smukła buteleczka z ładną etykietą. Producent pomyślał o dozowniku w formie "pressa". Dlatego też jeden ruch wystarczy, by zamknąć lub otworzyć butelkę. Z racji tego, że nie mamy możliwości stałej kontroli ubywającej zawartości, musimy rozwiązać problem ważąc w dłoni opakowanie i decydować, czy kupić nowe, a czy może jeszcze poczekać. Drobiazg z tą nieprzeźroczystą butelką, ale jednak ułatwiający życie :) 


Odżywka ma puszystą, śmietankową konsystencję w kolorze białym. Pachnie przepięknie, trwale, tak jak pozostałe kosmetyki z linii z drogocennymi olejkami. Już niewielka ilość kosmetyku wystarczy na pokrycie naprawdę długich, gęstych włosów. 


Odżywkę nakładałam na włosy i czekałam ok. 20 minut na spłukanie. Nie nanosiłam jej jednak na skórę głowy, ale wyznaczyłam sobie poziom od dolnej części uszu :) Wtedy uzyskiwałam zadowalający efekt, bez żadnego obciążenia. W innym przypadku miałam wrażenie, że fryzura szybko traci świeżość. 
Dzięki odżywce włosy są mięciutkie, delikatne, błyszczące, wygładzone, nie elektryzują się, nie puszą. Mogę je bezproblemowo rozczesać, ponieważ nie plączą się na końcach, z czym miałam wcześniej ogromny problem. Ciekawy kosmetyk za niewielką cenę, który mogę polecić wam do systematycznego stosowania. Myślę, że jeśli wasze pasma są mocno wysuszone, odżywka wprawi je w dobry nastrój i świetną kondycję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger