wtorek, 2 czerwca 2015

W krainie czekolady.

Kocham czekoladę i nie wyobrażam sobie bez niej życia. Firma Czekoladowy Luksus, podarowała mi m.in taką tabliczkę, która zniknęła w mgnieniu oka :)


Firma o sobie:
Czekoladowy Luksus to jedyny sklep internetowy posiadający w ofercie luksusowe czekolady o najwyższej jakości i wyrafinowanym smaku.
Nasze świeże czekolady pochodzą bezpośrednio od producentów ze Szwajcarii, Belgii, Francji- krajów cechujących się gwarancją najlepszych smakowo, jakościowo i czekolad na świecie.
Naszych czekolad PREMIUM nie dostaniecie Państwo w polskim sklepie.
Satysfakcja i przyjemność GWARANTOWANE






Waga: 100 g
Cena: 12.99 zł 9.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Nie wiem jak wy, ale ja nie znałam wcześniej tych czekolad. Muszę przyznać, że mają ciekawe opakowania, takie inne, bardziej eleganckie i przemyślane :)
Miałam okazję poznać czekoladę gorzką z dodatkiem pistacji i przyznaję, iż taki duecik smakowy naprawdę mi odpowiada. Pistacja przełamuje lekko tę gorycz samej czekolady, nadaje produktowi odmienności, zmienia tradycyjny posmak wyrobu. Czekolada pochodzi z Belgii, także miło wnieść do domu nieco odmiennego klimatu. Czekolada Côte d’Or gorzka z pistacjami, przypadła mnie i mężowi do gustu. Uważamy, że taka tabliczka, sprawdzi się również jako prezent dla miłośnika niebanalnych słodkości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger