czwartek, 11 czerwca 2015

Dresdner Essenz – Sól do kąpieli ATLANTIK

Ostatnie dni były dla mnie bardzo trudne. Dlatego też wracając wieczorem do domu, marzyłam tylko o długiej kąpieli. Czym byłby relaks w wannie bez odpowiedniego kosmetyku?! Ja postawiłam na sól od Bathing.pl








Od producenta:
Skład:
Waga: 60 g
Cena: 7.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Przed przetestowaniem tego kosmetyku, z lekkim uśmiechem na twarzy, zmęczona do granic, przypatrywałam się niepozornemu opakowaniu. Tam umieszczono cel mej podróży, podróży do wzburzonego Atlantyku. Nie sądziłam, że sól do kąpieli może poprawić mój podły nastrój - byłam w wielkim błędzie i uprzedzenia na początku wygrywały. Jednak w momencie gdy przez maleńki otwór poczułam zapach produktu Bathing, jakiekolwiek wątpliwości odeszły precz. Mogłam spokojnie przystąpić do bliższego poznawania soli. 
Sól nie należy do gruboziarnistych ani też takich, które przypominają zwykły pył. Maleńkie fragmenciki soli w przepięknym, niebieskim kolorze, szybko rozpuszczają się w wodzie i zabarwiają ją z naprawdę solidnym nasyceniem. Wiecie jak to z kolorowymi solami czy płynami bywa, zwykle na obietnicach producenta się kończy, ale w tym przypadku przeżyłam spore zaskoczenie. 
Sól posiada przepiękny, morski, bardzo odświeżający i odprężający zapach. Aromat nie przypomina nut dominujących w środkach do czyszczenia, bo jest naturalny i wyważony pod względem intensywności. 
Kosmetyk od Bathing nie wysusza skóry, nie podrażnia. Jest w stosunku do niej delikatny i troskliwy. W towarzystwie takiej soli, nie muszę ruszać się z domu w poszukiwaniu skrawka plaży, by móc zamoczyć stopy w chłodnej wodzie Atlantyku. Wystarczy taka niepozorna torebeczka z niebieskimi drobinkami i morskie klimaty mamy we własnej łazience. I to za jaką cenę! Polecam :)

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger