niedziela, 7 czerwca 2015

Lakier do paznokci Laura Conti.

Na paznokciach królują wakacyjne, wyraziste kolorki. Ma być unikatowo, zaskakująco, lepiej niż u koleżanki :) Ja nie mogę sobie pozwolić na szaleństwo z kolorowymi paznokciami, ponieważ praca wymaga zdobienia ich z odpowiednim smakiem. Dlatego też, gdy miałam nieco wolnego, na paznokcie powędrował lakier od Coloris o niebanalnym kolorze.







Pojemność: 11 ml
Cena za trzy sztuki: teraz tylko 11.98 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
To mój pierwszy lakier tej firmy. Byłam więc ciekawa jak się spisze, czy pobije na głowę te znacznie od niego droższe. Na stronie sklepu internetowego, możecie zakupić zestaw trzech emalii za niecałe 12 zł. Niewygórowana cena prawda? Kolorki mają różnorodne, każda z nas znajdzie tam coś dla siebie. Ja jednak zajmę się przedstawieniem konkretnego egzemplarza. 
Trafił mi się naprawdę ładny kolorek. Nie jest zbyt rażący, pasujący tylko młodszym dziewczynom. Z powodzeniem dorosła kobieta "wrzuci" go na swe paznokcie. Pędzelek ułatwia precyzyjne malowanie, nic nie ścieka na skórki, nie tworzą się smugi. Do idealnego pokrycia płytek, potrzeba dwóch warstw emalii. Przy jednej widoczne są prześwity, natomiast kolejna w zupełności załatwia sprawę. 
Lakier wysycha szybko. Mogę zapomnieć o pościeli odciśniętej na paznokciach :) Kolor utrzymuje swe nasycenie, na paznokciach prezentuje się nienagannie. Pięknie błyszczy i stanowi prawdziwą ozdobę. Interesuje was pewnie trwałość tego maleństwa, więc już wyjaśniam całą tajemnicę. Lakier na moich paznokciach wytrzymuje naprawdę sporo. Cztery pełne dni, bez odpadania emalii płatami. Wyciera się tylko delikatnie, stopniowo. Mogę go wam polecić z czystym sumieniem, bo która z nas nie lubi wysokich jakościowo lakierów do paznokci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger