wtorek, 10 listopada 2015

Wygodnie podczas snu.

Do snu zakładam zwykle piżamki. Nie wyobrażam sobie, by strój do spania miał być dla mnie niewygodny, zbyt obcisły, albo wciskający się w ciało. Nie lubię tradycyjnych koszul, które podczas błogiego lenistwa po prostu przeszkadzają, a nie pełnią funkcji takiej jak powinny. Piżamka ze sklepu Ulubionabielizna.pl trafiła w moje gusta idealnie. I chociaż nie wygląda jak ubranie do spania dla dorosłej kobiety, to i tak bardzo ją lubię, a zakładam z wielką chęcią.

bielizna - sklep internetowy ulubionabielizna.pl








Cena: 39.90 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Może i jestem zbyt dziecinna, bo podobają mi się ciuchy przeznaczone raczej dla młodszego pokolenia. Niemniej jednak w takiej piżamce mogę sobie smacznie spać. Komplecik składa się z topu na ramiączkach i króciutkich szortów. Wszystko utrzymane w kolorze jasnej zieleni, bardzo wesołej, tak innej od tego co widzimy za oknami.
Na topie i szortach można dostrzec wizerunek przeuroczej owieczki śpiącej na księżycu. No same przyznajcie, czy taki element dekoracyjny nie prezentuje się z najwyższą słodyczą? Aż mam ochotę do natychmiastowego wskoczenia w piżamkę, by następnie zakryć się aż po uszy cieplutką kołderką.
Piżamka jest bardzo wygodna, mięciutka, podczas snu nie uwiera, nie krępuje ruchów, nawet nie czuję, że mam coś na sobie. Miękkie szwy nie wbijają się w ciało, ale też podtrzymują wszystko co trzeba ;) Ja zdecydowałam się na zieloną wersję kolorystyczną, ale są też i piżamki w trzech innych barwach: żółtym, pomarańczowym, różowym. Rozmiarówka nie jest zawyżona, ani też zaniżona, co zdarza się dość często w przypadku ubrań do spania. 
Piżamka nawet po praniu zachowała cały swój urok. Owieczka nie uległa wytarciu, reszta ubrania zmechaceniu. Jestem bardzo zadowolona z produktu ze sklepu Ulubionabielizna.pl, a w najbliższym czasie planuję coś u nich zakupić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger