czwartek, 19 listopada 2015

Sól z pieprzem.

Obiecałam wam w najbliższym czasie kolejną recenzję soli od Polka Smak, więc wywiązuje się ze zobowiązań :) Ta którą dziś wam zaprezentuje, może się wydawać zupełnie zwyczajna. Składniki w tym produkcie zna każdy z was. Jednak w niewielkiej tubce wszystko zostało odpowiednio skomponowane i dlatego przyprawa budzi we mnie tak pozytywne emocje.





Skład:
Waga: 90 g
Cena: 9.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Sól i pieprz każdy z nas używa w swej kuchni. To chyba najbardziej znane, ale i doceniane przyprawy. Oczywiście sama często sięgam po wspomniane wyżej składniki, ale po raz pierwszy mogłam przetestować sól i pieprz połączone w jedną przyprawę. Zaskakujący, ale jakże trafny sposób na aromatyczne doprawienie wielu potraw.
Sól z pieprzem mieści się w niewielkiej, ale jakże uroczej tubce. Zamknięcie opakowania pozwala nam na bezproblemowe, precyzyjne odmierzanie mieszanki. Już po otwarciu tubki, do mojego zmysłu powonienia dotarł wyrazisty, intensywny zapach najsłynniejszych przypraw. Producent nie ograniczył się tylko na zafundowaniu klientowi soli i pieprzu, czyli dwóch podstawowych składników. Do swojego produktu dorzucił bowiem jeszcze pieprz różowy, zielony, biały, a nawet paprykę. Całość świetnie się uzupełnia, więc nic tylko korzystać :)
Potrawy doprawione solą z pieprzem zyskują bogaty smak, wyrazistość, ten charakterek i pazur. Przyprawa nie zawiera glutaminianu sodu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger