wtorek, 17 listopada 2015

Kosmetyczny prezent.

Odliczacie dni do Bożego Narodzenia? W sklepach już prawdziwe zatrzęsienie przeróżnych ozdób. Są także zestawy prezentowe, więc ciężko się zdecydować na coś konkretnego. Ja mam dla was propozycję obłędnie pachnącego upominku Spa Vintage Body Oil. Z niego ucieszy się każda kobieta:)


Gdy dotarła do mnie przesyłka z tym właśnie zestawem, na jego widok uśmiechnęłam się promiennie. Złota, bardzo elegancka torebeczka z ażurowym wzorkiem wygląda prze genialnie! Aż chcę się natychmiastowo zerknąć do jej wnętrza, by poznać zawartość. W środku znajdują się niemniej zachwycające kosmetyki.







Od producenta:
Dwufazowy cukrowy peeling do ciała SPA VINTAGE BODY OIL z olejem arganowym zawiera wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości regenerujące oraz łagodzące podrażnienia. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. 
Skład:
Pojemność: 130 ml
Moja opinia:
Z racji tego, że peelingów do ciała mam sporo w swych kosmetycznych asortymentach, ten postanowiłam przetestować pod kątem pielęgnacji rąk. Moje dłonie od dawna potrzebowały solidnego wygładzenia, co zapewnił mi ten produkt.
Po raz pierwszy miałam też przyjemność poznać peeling dwufazowy. Warstwy szybko się mieszają, więc po kilku wstrząśnięciach buteleczki można przystąpić do dzieła. Drobinki są pokaźne i działają jak trzeba. Wygładzają skórę dłoni jednocześnie nie wysuszając i nie podrażniając. Peeling pachnie przecudownie, słodko i kusząco. Ten zapach z czymś mi się kojarzy, ale nie potrafię sobie przypomnieć z czym :) 




Od producenta:
Peeling do ciała SPA VINTAGE BODY z olejem arganowym zawiera wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości regenerujące oraz łagodzące podrażnienia. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Olej migdałowy odżywia, wygładza, uelastycznia skórę. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. 
Skład:
Pojemność: 200 ml
Moja opinia:
Ten peeling stosowałam już do pielęgnacji ciała. Uwielbiam peelingi w słoiczkach, ponieważ nie mam problemu z wydobyciem kosmetyku z wnętrza opakowania. Nie powiem by słoiczek był najporęczniejszy, ale przynajmniej stale kontroluję ubywającą zawartość. 
Peeling posiada zwartą, ale łatwą do rozprowadzenia na skórze konsystencję. Drobinek peelingujących jest cała masa i są faktycznie ostre, a co za tym idzie odpowiednio skuteczne. Za sprawą tego peelingu, mogę cieszyć się gładką, delikatną skórą, zdrowo zaczerwienioną, a jednocześnie świetnie nawilżoną. Kosmetyk nie podrażnia, nie pozostawia po sobie tłustego, nieprzyjemnego filmu, chociaż ma w sobie solidną porcję różnych olejków. 




Od producenta:
Aromaterapeutyczny żel do kąpieli SPA VINTAGE BODY zawiera olej arganowy, posiadający wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości łagodzące podrażnienia oraz regenerujące. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że prysznic staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.
Poczuj się jak w SPA!
Skład:
Pojemność: 200 ml
Moja opinia:
Z tym żelem mogę spędzać całe wieczory w wannie. Jestem chyba od niego uzależniona, a najpewniej od jego zapachu. Aromat kosmetyku, to prawdziwa uczta dla zmysłów. W całej kompozycji wyczuwam wyrazistą, ale nie mdlącą słodycz, podsyconą energetyzującymi nutami. Takie zapachy lubię najbardziej i takimi zapachami chcę się otaczać. 
Żel dobrze się pieni, ma fantastyczną konsystencję. Nie wysusza skóry, oczywiście nie podrażnia, ponieważ jego działanie skupia się na pozytywnym wpływie na ciało. Spodziewajcie się dobrego nawilżenia, odżywienia, no i rozkoszy płynącej z wdychania zapachu kosmetyku Spa Vintage Body Oil. 

Trzy kosmetyki, które znalazłam w złotej torebce, przypadły mi do gustu. To znakomity pomysł na prezent dla bliskiej osoby, czy dobrej znajomej. Firma ma w swej ofercie jeszcze inne zestawy prezentowe, niemniej ładnie zapakowane i mieszczące kosmetyki pewnie tak samo skuteczne jak te, które zagościły w mojej łazience.

Zestaw otrzymałam w ramach akcji "Testuję z Twoim Źródłem Urody"

FB_IMG_1441630671752.jpg

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger