sobota, 21 listopada 2015

Sól z przyprawami i ziołami.

To już trzecia, a zarazem ostatnia sól, którą otrzymałam od Polka Smak. Tą polubiłam chyba najbardziej, dlatego zostawiłam ją na sam koniec jako przysłowiową wisienkę na torcie :)




Skład:
Waga: 175 g
Cena: 12.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zmieniłam sobie ostatnio wystrój kuchni, więc poszukiwałam ładnych opakowań przypraw, czy innych spożywczych produktów do urozmaicenia wnętrza. Tubka z solą od Polka Smak wpasowała się w klimat mojej kuchni po prostu idealnie. Zajmuje niewiele miejsca, jest poręczna, a sprytny dozownik ułatwia doprawianie. 
Jeśli wczytamy się w skład produktu, to zauważymy bogactwo różnych, dobrych składników. Wszystkie bardzo lubię, więc przyprawa po prostu musiała zadowolić moje podniebienie. Reszta domowników też nie kręciła nosem na nowość, ale z wielką przyjemnością próbowała eksperymentów z solą w roli głównej.
Przyprawa pachnie fantastycznie! Aż ma się ochotę natychmiastowo użyć jej do jakiegoś dania, po co czekać na stosowny moment :) Sól z przyprawami i ziołami pasuje do wielu potraw, więc z pewnością często będziecie z niej korzystać. U mnie produkt od Polka Smak jest niezbędny podczas przygotowywania zup, sałatek na świeżo, czy z warzyw gotowanych. Wzbogaca smak przygotowywanego dania, nadaje mu odpowiedniej oprawy aromatycznej. To taki kuchenny niezbędnik nie tylko dla zaradnej pani domu, ale także dla niezbyt zaawansowanej, domowej kucharki jaką jestem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger