niedziela, 15 listopada 2015

Sól do pomidorów i mozzarelli.

Jestem uzależniona od soli chociaż wiem, że powinnam ją ograniczać. Dziś chciałam wam przedstawić ciekawą kompozycję przypraw do nadania m.in. charakteru pomidorom w towarzystwie mozzarelli. Taki produkt otrzymałam od firmy Polka Smak.

O firmie:
Firmę Polka założyłam z myślą o klientach, którzy znają oferowane przeze mnie produkty ale nie mieli wcześniej możliwości zakupu ich na terenie Polski oraz nowych, którzy mam nadzieje wypróbują i polubią mój asortyment. Chcę zaoferować Państwu wyszukany i sprawdzony towar. Pragnę podzielić się z Państwem znajomością fajnych, ciekawych i nowych na naszym rynku produktów. Sprzedaję tylko te artykuły, które sama używam na co dzień w kuchni. Postaram się na bieżąco przedstawiać możliwości zastosowania oferowanych przez mnie, niezbędnych w kuchni dodatków.

Moim celem jest ciągłe  zwiększanie oferty o nowy asortyment. Z mojej strony dołożę wszelkich starań aby sklep spełniał oczekiwania klientów  i aby zakupy w nim były przyjemnością.

  Salinen Austria AG jest wiodącym producentem i dostawcą soli w Austrii. Priorytetem firmy jest spełnienie najwyższych oczekiwań klientów poprzez niezawodność i przewidywalność działań, zobowiązanie do przestrzegania norm prawnych i przepisów, w tym przepisów prawa ochrony środowiska oraz świadome i staranne wykorzystanie zasobów naturalnych. Salinen Austria AG produkuje 1 milion 100 tys. ton rocznie z czego 40 procent trafia z powodzeniem do klientów w Europie. Od teraz również mamy możliwość zaistnieć w Polsce i w Państwa kuchni.Wybierając produkty Salinen mają Państwo pewność, że na Wasze stoły trafiają produkty bezpośrednio od producenta naturalnie czyste i spełniające najwyższe wymagania.




Skład:
Waga: 90 g
Cena: 9.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Moją uwagę zwróciło niewielkie, ale barwne opakowanie ze sprytnym zamknięciem. Przesuwając plastikową przekładkę, możemy wybrać sobie sposób i ilość wydostającej się przyprawy. Zamknięte opakowanie jest szczelne, więc sól zachowuje świeżość.
Już po otwarciu wieczka poczułam kuszący, intensywny aromat. Producent nie ograniczył się tylko na dostarczeniu nam soli, ponieważ dodał do niej inne, ciekawe składniki: tymianek, bazylię, oregano i czosnek, tworząc tym samym bogatą i przydatną w kuchni przyprawę. Mieszanka będzie idealnym dodatkiem do pomidorów i mozzarelli, ale to nie jedyna możliwość jej zastosowania. Od momentu gdy przyprawę otrzymałam, często wykorzystuje ją w kuchni. Do czego? Do doprawiania sałatek z warzyw świeżych, a także tych gotowanych. Sól pasuje również do sosu pomidorowego nadając mu wyrazistości i głębi. Oczywiście to nie jedyne możliwości użycia produktu od Polka Smak :)
Mieszanka nie zawiera glutaminianu sodu, więc możemy czuć się bezpieczni! Ofiarowuje nam natomiast świetne doprawienie wielu potraw i wysoką jakość. Nie trzeba kupować osobno każdego zioła w wersji suszonej, czy skrupulatnie odmierzać ilość dodawanej do dania soli. W takiej niewielkiej tubie drzemie bogactwo smaku i aromatu :) Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger