niedziela, 8 listopada 2015

Beyonce Pulse NYC

Wielką frajdę sprawia mi kolekcjonowanie perfum. Posiadam pokaźną ilość przeróżnych flakonów z wodami różnych firm. Ostatnio zaobserwowałam modę wśród gwiazd na kreowanie własnego zapachu. Niektóre okazują się totalną porażką, ale nie ten, który dziś chciałam wam zaprezentować. Kosmetyk otrzymałam dzięki uprzejmości przesympatycznego Pana Łukasza. W perfumerii internetowej Perfumy-Perfumeria.pl znajdziecie owe cudo.


O firmie:
Firma El nino parfum s.r.o. sprzedażą i dystrybucją perfum zajmuje się od 2002 roku. Nasze oddziały sprzedają produkty znanych, prestiżowych marek na terenie Czech i Słowacji, a od lutego 2006 wkroczyliśmy na rynek Polski. W Polsce dystrybucją perfum zajmuje się dział El nino parfum s.r.o , który posiada w swojej ofercie blisko 10.000 produktów najlepszych marek, takich jak Armani, Calvin Klein, Chanel, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss i inne.Prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową. Zaopatrujemy sklepy i hurtownie na terenie całej Polski. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasze usługi były na najwyższym poziomie.








Nuty zapachowe:
- nuty głowy: gruszka, malina, granat, piwonia, jaśmin
- nuty serca: orchidea
- nuty podstawy: paczula, cupcake 
Pojemność: 50 ml
Cena: 41.58 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Zacznę może od ogólnych informacji co do samej perfumerii. Zostałam pozytywnie zaskoczona ich podejściem do klienta. Obsługa służy pomocą i nie traktuje nas jak prawdziwe zło. W ofercie perfumerii znajdziemy ogrom przeróżnych wód, a także kosmetyki pielęgnacyjne, akcesoria typu szczotki do włosów itp. Paczkę otrzymałam szybko, a zapakowana zawartość nie miała nawet szans na jakiekolwiek zniszczenie przez doręczyciela. Ok, teraz przejdę do głównego punktu recenzji ;)
Do dokładnego sprawdzenia wybrałam wodę perfumowaną, wykreowaną przez Beyonce w roku 2013. Nie jest więc to nowość, ale mnie akurat taki drobiazg nie przeszkadza ;) Już samo kartonowe opakowanie chroniące flakon prezentuje nam produkt ciekawy i jakże tajemniczy. Można zauważyć, że gdy promienie słońca padają na pudełko, naszym oczom ukazuje się fantastyczna gra świateł. To dopiero magia ;) Dalej jest jeszcze lepiej.
Na widok flakonu oniemiałam z zachwytu. Prawdziwe dzieło sztuki, a wielkie brawa należą się pomysłodawczyni. Inspiracją do powstania takiej, a nie innej buteleczki, były nowojorskie drapacze chmur. Czegoś takiego nie widziałam, więc z tym jeszcze większą przyjemnością korzystałam z wnętrza szklanego cuda. Perfumy rozpylamy za pomocą atomizera, który dozuje odpowiednią ilość kosmetyku, tworząc solidną, aczkolwiek akuratnych rozmiarów mgiełkę. 


Nuty zapachowe Beyonce Pulse NYC przypadły mi do gustu już od momentu naszego pierwszego spotkania, To prawdziwa poezja racząca moje zmysły tylko tym, co najwspanialsze. W całej kompozycji wyczuwam ten kwiatowo - owocowy charakter. Zapach otula, nadaje kobiecie zmysłowości i pewności siebie. Perfumy pasują zarówno na dzień, jak i na bardziej oficjalne, wieczorowe wyjścia. Nie przytłaczają swą ciężkością, nie rozczarowują banalnością, a uwodzą lekkością i świetnym dobraniem poszczególnych składników. Trwałość oscylująca w granicach 8 godzin jest jak dla mnie satysfakcjonująca. Jestem zakochana w tej wodzie perfumowanej i cieszę się, że mam okazję ją testować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger