piątek, 16 października 2015

Żel pod prysznic z kompleksem biosiarki.

Dawno nie przedstawiałam wam kosmetyków kąpielowych. By nadrobić zaległości chcę zaprezentować dziś pewien żel, który wcale nie jest taki zwyczajny jakby się mogło wydawać. Produkt otrzymałam od SOFREM


O firmie:
Centrum badawczo-Wdrożeniowe SOFREM sp z o.o. od 2005 r. produkuje biologicznie czynny związek siarkoorganiczny pn Biosulfur RT ( Biosiarka RT )
Jest to biologicznie czynna substancja która powstaje w procesie syntezy chemicznej jako roztwór sieciowany siarką sublimowaną etoksylowanego trójglicerydunkwasu rycynolowego w niesieciowanym oksyetylenowanym trójglicerydzie kwasu rycynowego. Już przy niewielkich stężeniach specyfiki zawierające siarkę biologicznie czynną - Biosiarkę RT - sprzyjają wytwarzaniu elastycznego i spoistego naskórka, a przy większych stężeniach rozmiękczają i złuszczają naskórek wykazując skuteczność przy łojotoku, nadmiernym rogowaceniu skóry a nawet łuszczycy.

Ponadto preparaty oparte na Biosiarce RT charakteryzują się działaniem grzybobójczm. Przeprowadzone badania dermatologiczne udowodniły że Biosiarka RT nie wykazuje właściwości drażniących czy uczulających nawet u osób z dodatnim wywiadem alergologicznym. Zestaw kosmetyów SOUFRE zawiera w każdym produkcie Biosiarkę RT i jest przeznaczony dla osób walczących z łojotokiem, trądzikiem i stanami zapalnymi skóry.




Od producenta:
Żel do kąpieli dla skóry tłustej i trądzikowej. Nawilża i odżywia skórę. Działa odświeżająco. Przywraca skórze elastyczność i sprężystość. Przyspiesza gojenie wyprysków i zapobiega ich powstawaniu. Działa przeciwzapalnie i łagodząco. Poprawia ogólny wygląd i kondycję skóry.
Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, PEG-40 SULFURIZED CASTOR OIL, PEG-40 CASTOR OIL, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, PANTHENOL, CITRIC ACID, DMDM HYDANTOIN, SODIUM CHLORIDE
Pojemność: 215 ml
Moja opinia:
Żel jest idealnie dopasowanym kosmetykiem do mojej skóry. Przeznaczony do tej zmagającej się z trądzikiem, a więc stworzonym na mój osobisty problem z którym borykam się od dawna. Oczywiście nie liczyłam, że wykorzystanie całej butli kosmetyku, będzie wiązało się z zupełnym pożegnaniem krostek i wyprysków. Nie, ale stopniowa likwidacja niedoskonałości znaczy dużo.
Żel Soufre zamknięto w zgrabnej, niewielkiej buteleczce z dozownikiem zamykanym na klik. Jedyną wadą takiej formy opakowania, może być tylko kłopot z obserwacją zawartości. Niemniej jednak lekkość butelki powinna rozwiać wątpliwości. 


Żel posiada przyjemną, lekką, ale też niezbyt rzadką konsystencję. Ma ładny, słoneczny kolorek i świeży zapach, który niespecjalnie zapada w pamięć, jednak nie jest oczywiście nieprzyjemny. Produkt dobrze się pieni i bezproblemowo spłukuje. 


Żel przetestowałam z myślą o problematycznej strefie mojego ciała, a mianowicie mając na uwadze plecy. Byłam ciekawa czy kosmetyk poradzi sobie tak jak zapewnia nas producent. I co zaobserwowałam? Żel stopniowo przyspiesza gojenie wyprysków. Zapobiega ich powstawaniu, co przyjęłam z wielką radością i ulgą. Skóra w żaden sposób nie zostaje wysuszona czy podrażniona silnym działaniem kosmetyku. Jest odpowiednio nawilżona, odżywiona i gładka. Wreszcie chcę wrzucić na siebie ubranie nie skrywające pleców na każdym centymetrze. Jestem zadowolona z działania tego żelu, więc mogę go wam polecić. 

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger